Już od 15 lat skutecznie naprawiamy elektronikę samochodową

+48 504 102 103 +48 505 190 713 Pn-Sb godz. 08.00 - 21.00

Naprawa sterownika skrzyni Multitronic Audi VW Volkswagen

Dłuższe godziny działania Infolinii! Teraz mogą Państwo dzwonić od poniedziałku do soboty w godz. 08.00 – 21.00: +48 504 102 103 lub +48 505 190 713


Co zyskujesz naprawiając w Elektro-Bip?

  • 0 zł za sprawdzenie czy sterownik da się naprawić
  • Gwarancja i Faktura lub paragon
  • Materiały pomocnicze – Instrukcja demontażu
  • Sprawdzona technologia wzmacniania elektroniki
  • Obsługuje cie zespół doświadczonych elektroników
  • Krótki czas naprawy – zadzwoń i zapytaj
NAZWA Skrzynia automatyczna Mutitronic VL30 DZN 01J
OZNACZENIE STEROWNIKA TEMIC HYTRONIC V30 HYTRONIC VL300
Ilość biegów 6 przełożeń – bezstopniowa CVT
Zastosowanie w autach Audi a4, Audi a6, Audi a5, Audi a7, Audi a8, VW Passat B5
POJEMNOŚĆ SILNIKA 1.8, 2.0, 3.2, 2.7, 2.8, 2.4, 3.0
ROK PRODUKCJI AUTA 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
MARKA AUTA Audi VW

Usterki skrzyni Multitronik wskazujące na uszkodzenie sterownika zwanego też komputerem skrzyni Multitronic. Wiele przypadków uszkodzenia sterownika skrzyni objawia się po nagrzaniu czyli po pierwsze kilka kilometrów skrzynia działa poprawnie poczym następuje usterka. Problemy ze sterownikiem skrzyni mogą również powodować brak możliwości uruchomienia auta czy tryb awaryjny skrzyni. Zapoznaj sie z częstymi usterkami. Nie jesteś pewien czy sterownik jest uszkodzony? – zadzwoń do naszych elektroników.

  • Ramka z symbolami biegów na wyświetlaczu mruga lub świeci się na stałe
  • Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny
  • Usterka występuje po nagrzaniu
  • W trakcie jazdy bieg sam wyskakuje
  • W trakcie jazdy bieg sam przełącza się na inny miedzy pozycjami Drive i Sport D i S
  • Nie można odpalić auta gdy skrzynia jest na pozycji P Parkingu
  • Odpala tylko na pozycji N Neutral
  • Rozrusznik nie kręci – silnik nie odpala
  • Nie można wrzucić biegu ani przełączyć gdy ruszamy wybierakiem
  • Brak wstecznego – nie można wrzucić biegu wstecznego
  • Skrzynia Multitronic Szarpie po nagrzaniu
  • Występują błędy przełącznika wielofunkcyjnego F 125
  • Występują błędy zaworów hydraulicznych N88, N216, N215
  • Numer błędu 17090 – P0706 przełącznik wielofunkcyjny F125
  • Błędy czujnika obrotów G182, G195, G196 sterownik multitronic
  • Sterownik Multitronik zgłasza błędy odczytywane po podłączeniu testera
  • Brak komunikacji z sterownikiem Multitronic
  • 18222 P1814 Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 obwód otwarty lub zwarty do masy
  • 18223 P1815 Elektromagnes kontroli ciśnienia 1 N215 zwarcie do plusa
  • 18226 P1818 zawór elektromagnetyczny ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna
  • 18227 P1819 Elektromagnes zaworu 2 N216 obwód otwarty lub zwarty do masy
  • 18228 P1820 Elektromagnes kontroli ciśnienia 2 N216 zwarcie do plusa
  • 18231 P1823 Elektromagnes kontroli ciśnienia 3 N217 usterka elektryczna
  • 18232 P1824 elektrozawór 3 N217 obwód otwarty / zwarty do masy
  • 18233 P1825 Elektromagnes kontroli ciśnienia 3 N217 zwarcie do plusa
  • 18236 P1828 Kontrola ciśnienia Solenoid 4 N218 usterka elektryczna
  • 18237 P1829 błąd zaworu 4 N218 obwód otwarty lub zwarty do masy
  • 18238 P1830 Zawór regulacyjny ciśnienia 4 N218 zwarcie do plusa
  • 18241 P1833 Elektromagnes kontroli ciśnienia 5 N233 usterka elektryczna
  • 18242 P1834 zawór elektryczny 5 N233 obwód otwarty / zwarcie do masy
  • Kontrola 18243 P1835 Ciśnienie elektromagnetyczny 5 N233 zwarcie do plusa
  • 18246 P1838 Elektrozawór 6 N371 usterka elektryczna sterownika Multitronic
  • 18247 P1839 zawór elektromagnetyczny 6 N371 otwarty obwód lub zwarcie do masy
  • Kontrola 18248 P1840 Ciśnienie elektromagnetyczny 6 N371 zwarcie do plusa

Gwarancja na naprawę sterownika skrzyni Multitronic

Jaka jest pewność, że da się naprawić mój sterownik? czy dostane gwarancje i ile naprawa wytrzyma. Na te pytania można odpowiedzieć po przprowadzeniu weryfikacji przez elektronika. Po pomiarach technik jest w stanie określić czy damy gwarancję na twój sterownik i czy da się go naprawić. Jeśli wyślesz sprawny sterownik weryfikacja jest bezpłatna natomiast sterownik trzeba hermetycznie zamknąć tak by wytrzymał ciśnienie oleju w skrzyni co jest usługą płatną – cena to średnio 100zł. Aby sterownik, który do nas wyślesz dotarł nieuszkodzony należy przyłożyć się do jego pakowania by w transporcie nie uszkodziły się delikatne plastikowe elementy – odpowiednie zapakowanie gwarantuje bezpieczną przesyłkę. Na wykonane naprawy dajemy prawdziwą gwarancję a fakt iż klienci polecają Elektro-bip znajomym jest dla nas największą satysfakcją.

Warunki dostawy

  • Przesyłki wysyłamy sprawdzoną firmą kurierską UPS
  • Paczki są należycie zapakowane i ubezpieczone płacisz przy odbiorze
  • Wysyłając swój sterownik zadbaj o bezpieczne zapakowanie go
  • Wewnątrz przesyłki znajdziesz kartę gwarancyjną i paragon lub fakturę
  • Aż 98% wysyłanych przez nas paczek dociera do adresatów następnego dnia roboczego
  • Sprawdź – gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Podaj nr paczki na stronie UPS

Niektóre oznaczenia skrzyń Multitronic Audi i VW

4B0910156J, 4B0910156, 4B0910156M, 4B0910156N, 4B1910155A, 4B1910155B, 4B1910155F, 4B1910155G, 8E0910155, 8E0910155A, 8E0910155B, 8E0910155C, 8E0910155E, 8E0910155G, 8E0910155H, 4B0910155G, 4B0910155K, 4B0910155L, 4B0910155N, 4B0910155P, 4B0910155Q, 4B0910155S, 4B0910155D, 8E2910155B, 8E2910155G, 8E2910155K, 8E0910155J, 8E0910155K, 8E0910156P, 4B1910155K, 4B0910156G, 4B0910156H, 4B1910155L, 4B0910155T, 4B0910156, 4B0910156F, 4B0910155F, 4B0910155C, 01J927156HT, 00402417A1, 01J927156FH, 01J927156HH, 01J927156HN, 01J927156HT, 4B0910155

Zamów naprawę, lub skonsultuj usterkę

Telefony czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 08.00 – 21.00

+48 505 190 713

+48 504 102 103

Klienci od lat wybierają naszą usługę

Naprawa w Elektro-bip

  • Gwarancja i pewność działania
  • Sterownik dopasowany do Twojego auta
  • Auto sprawne na lata
  • Opcja Wzmocnienia konstrukcji sterownika

Sterownik z innego źródła

  • Brak gwarancji lub rozruchowa
  • Dodatkowe koszty programowania
  • Usterka sterownika powraca
  • Słaba konstrukcja – z czasem wystąpią usterki

Jak wygląda naprawa sterownika

Zobacz, jakie to proste!

1

 

+48 505 190 713

+48 504 102 103

2

 

Weryfikacja i naprawa

Po weryfikacji zadzwonimy do Ciebie i poinformujemy o stanie naprawy

3

 

Sprawne auto

Wysyłamy Twoje części ubezpieczoną paczką zaraz po naprawie

Te filmy Ci pomogą…

Problemy z multitronikiem to może być problem sterownika

Obejrzyj film i zapoznaj się z najczęstszymi objawami uszkodzonego sterownika w skrzyni Multitronic. Uszkodzenie elektroniki automatycznej skrzyni biegów typu Multitronik stwierdza się na podstawie pomiarów toteż należy sterownik wysłać lub przywieźć osobiście do Elektro-bip. Przed naprawą sterownika robiona jest wycena wtedy poznajemy ostateczny koszt naprawy Multotronika. Cena naprawy sterownika Multitronic zależy od stopnia uszkodzenia oraz od tego czy sterownik był już naprawiany. Zespół doświadczonych elektroników zadba o szybką naprawę twojego sterownika. Jakość naprawy, bezpieczeństwo jazdy i przystępna cena powodują że naprawa sterownika Multitronic w Elektro-bip to optymalne rozwiązanie.

Demontaż sterownika skrzyni Multitronic

Gdzie znajduje się sterownik Multitronic? Jak wymontować sterownik? Odpowiedzi na te pytania poznasz oglądając nasz film z demontażu sterownika Multitronic. Za przykład posłużyło nam Audi a6 z skrzynią Multitronic, w której sterownik jest na płaską wtyczkę. Jest ona widoczna w pierwszych modelach skrzyni multitronic, w późniejszych stosowano już wtyczkę okrągłą. Przy okazji demontażu sterownika można wymienić olej w skrzyni ale nie ma takiej konieczności jeżeli był niedawno wymieniany. Demontaż sterownika Multitronic to także świetna okazja by sprawdzić stan oleju. Z uwagi na warunki i stopień trudności polecamy skorzystanie z warsztatu samochodowego, natomiast jeśli czujesz się na siłach i masz potrzebne narzędzia – do dzieła!