Już od 15 lat skutecznie naprawiamy elektronikę samochodową

+48 504 102 103 +48 505 190 713 Pn-Sb godz. 08.00 - 21.00

Naprawa sterownika VP44 pompy wtryskowej PSG5 (jedna wtyczka)

Dłuższe godziny działania Infolinii! Teraz mogą Państwo dzwonić od poniedziałku do soboty w godz. 08.00 – 21.00: +48 504 102 103 lub +48 505 190 713


Co zyskujesz naprawiając w Elektro-Bip?

  • Koszt do 300zł – pomiary bezpłatne!
  • Wystawiamy fakturę VAT lub paragon
  • Sterownik do natychmiastowego założenia i jazdy
  • Wzmocniona konstrukcja i gwarancja jakości
  • zaoszczędź i zdemontuj sterownik samemu – instrukcja demontażu
  • Możliwość odbioru osobistego
NAZWA PRODUCENTA Bosch
NUMERY 0281010888, 0281001371, 0281001740, 0281001827, 0281010296, 0281010479, 0281010480, 0281010888, 0281010889, 0986444012, 0986444002, 0986444021
POJEMNOŚĆ SILNIKA 1.8, 2.0, 2.2, 2.5
TYP DIESEL
ROK PRODUKCJI AUTA 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005
MARKA AUTA OPEL, NISSAN, FORD, VW, BMW, AUDI
MODEL AUTA VECTRA, E46, A8, A6, A4, VW PASSAT B5, FOCUS, MONDEO, TRANSIT

Na każdy naprawiony sterownik dajemy gwarancję obejmującą naprawianą usterkę. Sterowniki zaznaczane są po naprawie plombami gwarancyjnymi z datą naprawy i numerem kontaktowym do naszej firmy. Należy stosować się do zaleceń gwarancji dołączonej do sterownika.

Warunki dostawy

  • Przesyłki wysyłamy sprawdzoną firmą kurierską UPS
  • Paczki są należycie zapakowane i ubezpieczone płacisz przy odbiorze
  • Wewnątrz przesyłki znajdziesz kartę gwarancyjną i paragon lub fakturę
  • Aż 98% wysyłanych przez nas paczek dociera następnego dnia roboczego
  • Sprawdź – gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Podaj nr paczki na stronie UPS

Zamów naprawę

Telefony czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 08.00 – 21.00

+48 505 190 713

+48 504 102 103

Jak wygląda naprawa sterownika

Zobacz, jakie to proste!

1

 

+48 505 190 713

+48 504 102 103

2

 

Weryfikacja i naprawa

Po weryfikacji zadzwonimy do Ciebie i poinformujemy o stanie naprawy

3

 

Sprawne auto

Wysyłamy Twoje części ubezpieczoną paczką zaraz po naprawie

Klienci od lat wybierają nasze produkty

Nasz wzmocniony sterownik

  • Gwarancja i pewność działania
  • 100% zaufane źródło pochodzenia
  • Przetestowane na samochodzie
  • Wzmocniona konstrukcja i luty

Sterownik z innego źródła

  • Części z aut powypadkowyh
  • Sterowniki kradzione lub uszkodzone
  • Brak gwarancji
  • Słaba konstrukcja

Dowiedz się więcej! Filmy instruktażowe i informacyjne – zapraszamy

Jakie są objawy usterki sterownika pompy?

Silnik nie chce się uruchomić, kręci ale nie chce odpalić. Sterownik pompy najczęściej uszkadza się w taki sposób, że nie można uruchomić silnika, rzadziej potrafi uszkodzić się w inny sposób. Klienci często opisują to tak: Auto chodziło bez zarzutów aż tu nagle pewnego razu wsiadam, przekręcam kluczyk – rozrusznik kreci ale auto nie chce zapalić. Zdarza się że zapali na „plaka” ale potem zaraz gaśnie lub nie reaguje na gaz. Po podłączeniu auta pod komputer pokazuje się błąd zaworu pompy, błąd sterownika lub nastawnika pompy wtryskowej albo jak to często bywa nie ma żadnego błędu. Można z pewnością stwierdzić ze 95 procent objawów uszkodzonego sterownika pompy wtryskowej to brak możliwości uruchomienia silnika – Gdy dzieje się coś innego to problemu należy szukać w mechanice pompy lub w aucie.

Jak uruchomić uszkodzoną pompę najniższym kosztem czyli Naprawa sterownika pompy wtryskowej

Chcesz szybko uruchomić pompę bez wyciągania jej z auta? Jest to możliwe – wystarczy wysłać do nas sterownik na pomiary i naprawę. Gdy coś dzieje się z sterownikiem pompy powinna być wymontowana cała pompa i naprawiona mechanicznie plus zamontowany nowy sterownik pompy. Wielu klientów po tym jak widzi że auto odpaliło bo zrobieniu samego tylko sterownika nie decyduje już się na remont pompy z względów na ceną naprawy całej pompy. Koszt naprawy sterownika pompy jest niższy niż koszt regeneracji pompy wtryskowej z zaprogramowaniem nowego sterownika – mimo to wiele osób decyduje się na naprawę sterownika pompy wtryskowej bez naprawy samej pompy bo auto jak twierdzą „działa prawidłowo”.

Jak sprawdzić czy sterownik się uszkodził – szybka metoda sprawdzenia sterownika.

Sprawdzamy czy z sterownika pompy wtryskowej wychodzi sygnał sterujący zaworem na pompie. Jest to najprostsza metoda i daje więcej informacji niż odpalanie auta na samostart czyli „na plaka”. Z sterownika pompy podczas pracy silnika wychodzą sygnały sterujące zaworami umieszczonymi na pompie wtryskowej. Obserwując wbitą w przewody zaworów kontrolkę można stwierdzić czy sterownik daje sygnał na pompę i czy mamy do czynienia z popularnym przepaleniem się sterownika pompy

Demontaż sterownika bez wyciągania pompy na przykładzie Opla Astry 2.0 dtl dti

Czyli jak samemu zdemontować sterownik a co za tym idzie zaoszczędzić na montażu i demontazu sterownika pompy w warsztacie. Przyspieszy to znacznie naprawę.

Demontaż nastawnika pompy z auta Ford Focus 1.8 tddi

W Fordzie jest łatwiej niż w Astrze…

Jak się uszkadza sterownik pompy wtryskowej Bosch vp44

Wyjaśniamy najczęstsze przyczyny uszkodzenia sterownika pompy.