Porady Jak wymontować sterownik pompy wtryskowej Opel 1.7 isuzu dti di Astra Corsa Meriva Combo
Film przedstawia jak w własnym zakresie zdemontować sterownik pompy wtryskowej w Oplu ASTRA G CORSA C MERIVA COMBO 1.7 ISUZU. Narzędzia potrzebne do wykręcenia sterownika to grzechotka najlepiej małych rozmiarów i nasadka 10. Do odkręcenia mamy cztery śrubki i sterownik jest wyjęty - nie zostawiajmy odpinania wtyczki na koniec bo nie będzie się o co zaprzeć by wtyczkę wypiąć potrzeba trochę siły gdyż wtyczki do sterowników pompy 1.7 isuzu bywają często zabrudzone. Należy wtyczkę wypiąć zanim odkręcimy śrubki. Demontaż sterownika z opla 1.7 jest prosty jeśli mamy kanał lub podnośnik natomiast gdy go brak wykręcamy go od góry, trochę po omacku, dlatego też obejrzenie tego filmu zobrazuje w jaki sposób zamocowany jest sterownik. Sterownik umieszczony jest w okolicy pompy wtryskowej która znajduje się z tyłu silnika. Należy przed demontażem sterownika wyłączyć zapłon aby uniknąć porażenia prądem o wysokim napięciu. Podczas kręcenia rozrusznikiem nie wolno dotykać sterownika i okolic wtyczki. Najłatwiej demontuje się sterownik pompy wtryskowej z Opla Astry G 1.7 ISUZU gdyż jest tam dużo przestrzeni umożliwiającej bezproblemowe wyjecie sterownika z góry. Gorzej jest w Corsie C czy Combo tam potrzeba osoby z szczupłymi rękoma aby wydostać sterowni pompy górą a najtrudniej jest w Meriwie wyciągnąć sterownik. Silnik 1.7 isuzu w meriwie jest tak umiejscowiony względem kabiny, że utrudnia to wyjęcie sterownika pompy wtryskowej z tego Opla od góry. Demontując sterownik samemu unikamy kosztów związanych z montażem i demontażem sterownika w warsztacie. Teraz już wiesz jak wydostać sterownik pompy wtryskowej z twojego auta więc do dzieła!