Już od 15 lat skutecznie naprawiamy elektronikę samochodową

+48 504 102 103 +48 505 190 713 Pn-Sb godz. 08.00 - 21.00

FAQs

We have the answers

Popularne pytania – odpowiedzi

Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.


Zamawianie naprawy

1. Co powinienem przygotować do rozmowy?
Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:
  • Rocznik auta, Model
  • numer części w sprawie której dzwonisz
  • kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich treść
  • czy auto posiada instalacje elektryczną.
  • kiedy występuje usterka – czy jest na stałe

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

2. Ile czasu trwa naprawa?
Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład  w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.
2. xxxxxxxxxxxxxx?
Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład  w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.
3. Czy jest opcja express?
Zdarza się, że potrzebujesz wiedzieć od razu co można zrobić z uszkodzoną częścią dlatego mamy dla Ciebie rozwiązanie. Opcja „PIT-STOP” pozwala na przesunięcie twojej naprawy w kolejce napraw oczekujących na weryfikację na 1-wsze miejsce. Dzięki temu w ciągu 15 min do godziny będzie wiadomo czy są usterki, które można naprawić czy tęż trzeba wybrać inne rozwiązanie. Koszt opcji „PIT-STOP” to 100PLN.

Przyspieszyć naprawę pozwala również wybór „programu wymiany”, który jest dostępny dla wybranych sterowników.

4. Czy moją część na pewno da się naprawić
Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.
5. Jak długo czeka się na połączenie z elektronikiem?
Jesteśmy w stanie prowadzić 5 rozmów technicznych jednocześnie plus dział wysyłek i reklamacji co pozwala na skrócenie czasu oczekiwania na konsultacje usterki do 30 sekund. Struktura centrali pozwala na wybór odpowiedniego działu i kontakt z właściwą osobą a numer naprawy ułatwia dostęp do historii napraw. Zdarza się że wszystkie 5 linin technicznych jest zajęte – klienci z reguły są przygotowani do rozmowy i znają nie tylko błedy zapisane w pamięci usterek ich numery ale także numery części w sprawie której dzwonią przez co rozmowy są krótkie i owocne. Zdarza się, że rozmowa wymaga więcej czasu, ktoś jest na przerwie i wtedy zamiast czekać kilka sekund – oczekiwanie przedłuża się do kilku nawet minut ale spokojnie jak tylko któryś z elektroników zakończy rozmowę niezwłocznie się z nim połączysz
6. W jaki sposób przetwarzane są moje dane?
Twoje dane są bezpieczne. Informacje o tym w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane znajdują się na stronie poświęconej RODO. Wszystkie rozmowy bez wyjątku są nagrywane – przydzielony do zlecenia nr naprawy pozwala szybko zidentyfikować twoją sprawę.

Shipping & Returns

1. Jak przebiega naprawa wysyłkowa?
Aby skorzystać z naprawy należy w pierwszej kolejności skontaktować się z elektronikiem aby skonsultować usterkę. Uszkodzoną część wysyłamy kurierem lub pocztą do paczki należy dołaczyć formularz naprawy lub zamiennie kartkę z:
  • adres zwrotny, numer  kontaktowy, dane do faktury
  • kody błedów zapisane w pamięci sterownika lub opis usterki
  • model, rocznik auta , z którego część pochodzi
2. Jak wysłać paczkę?
tu napisz jak zapakować i linki do kurjerzów
3. Kiedy najlepiej dzwonić?
Telefony odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach od 8-21. Elektronicy w pełnym składzie dostępni są pn-pt w godzinach 8-17 wtedy tez można załatwić każdą sprawę. Dodatkowo do godziny 21 oraz w soboty 8-21 dyżur pełni dwóch elektroników ale rozmawiać można tylko o nowej nierozpoczętej sprawie, ponieważ zgodnie z RODO dane przechowywane są na terenie zakładu a dostęp do zlecenia naprawy możliwy jest w godzinach jego otwarcia.
4. czy części są testowane po naprawie?
Do większości napraw posiadamy stoły probiercze, urządzenia symulujące lub zwyczajnie całe sprawne samochody dzięki czemu jesteśmy w stanie zbadać część przed i po naprawie. Nie każda naprawa zakończona jest 100%-towym testem.  Niektóre sterowniki silnika na przykład z Corsy, Merivy lub Astry H nie da się sprawdzić na chodzącym silniku bo naraża to klienta na koszt programowania immobilizera – robi się to obligatoryjnie dla innych sterowników ale dla tych tylko w przypadku reklamacji. Sterowniki automatycznych skrzyń biegów nie są zakładane na auto a testowane są za pomocą szeregu przeprowadzanych symulacji i pomiarów.
5. Czy mogę sam wymontować i zamontowac część bez mechanika
Tak! mamy nawet filmy instruktażowe jak zrobić to samemu. Chcesz widzieć jak samemu zdemontować pompę ABS? sterownik silnika lub inny element? Wybierz na stronie głównej lub z menu napraw swoją część do naprawy a na dole strony znajdziesz filmy. Są też cęści których nie zaleca się wymieniać samodzielnie z względu na konieczność przeporoiwadzenia programowania lub adaptacji po zamontowaniu naprawionego elementu wtedy należy udć się d warsztatu. Podczsa rozmowy z elektronikiem dowiesz się, czy trzeba odstawić auo do warsztatu czy też samemu zdemontować część?
6. Jak obniżyć koszt naprawy?
Niektóre sterowniki lub pompy ABS można zdemontować samemu unikając kosztów poniesionych na wizycie w warsztacie. Zazwyczaj jest to kilkaset złotych w kieszeni do tego dochodzi bezpośrednia wysyłka do nas – czyli brak pośrednika mechanika i gwarancji niskiej ceny.

Gift cards

1. Czy są zniżki dla warsztatów?
Tak. Przy stałej współpracy przydzielane są rabaty udzielanego na podstawie specjalnego numeru klienta
2. Ile kosztuje programowanie sterownika silnika do Opla
Sed pulvinar tortor at metus dictum ac consectetur purus sagittis. Aliquam vehicula hendrerit consequat. Vestibulum purus justo, faucibus ut facilisis id, sollicitudin eu nulla. Nunc ac gravida nisl. Cras purus quam, hendrerit id lobortis vitae, porttitor ac enim. Donec sollicitudin ornare libero, eget tincidunt elit semper non
3. Czy warto kupić używany sterownik?
Sed pulvinar tortor at metus dictum ac consectetur purus sagittis. Aliquam vehicula hendrerit consequat. Vestibulum purus justo, faucibus ut facilisis id, sollicitudin eu nulla. Nunc ac gravida nisl. Cras purus quam, hendrerit id lobortis vitae, porttitor ac enim. Donec sollicitudin ornare libero, eget tincidunt elit semper non
4. Co to jest wzmocniony sterownik?
Sed pulvinar tortor at metus dictum ac consectetur purus sagittis. Aliquam vehicula hendrerit consequat. Vestibulum purus justo, faucibus ut facilisis id, sollicitudin eu nulla. Nunc ac gravida nisl. Cras purus quam, hendrerit id lobortis vitae, porttitor ac enim. Donec sollicitudin ornare libero, eget tincidunt elit semper non

Still have questions?

No problem – we’re always happy to help, just send us a message