Multitronic montowana w Audi– jest to CVT, bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów. Bazują one na różnych rozwiązaniach technicznych, ale główną różnicą w stosunku do skrzyń stopniowych jest brak ustawialnych przełożeń (typowa skrzynia automatyczna dysponuje konkretną ilością przełożeń). W tym typie skrzyni zachodzi ciągła zmiana przełożenia metodami hydraulicznymi lub przekładniami o zmiennym przełożeniu (np. z pasem albo łańcuchem i kołami skośnymi CVT).
Zdejmujemy układ wydechowy, jeśli przeszkadza nam w demontażu.
Spuszczamy olej ze skrzyni.
Odpinamy wtyczkę sterownika.
Demontujemy obudowę
Ukaże nam się sterownik skrzyni, który przymocowany jest do płyty hydrauliki.
Możemy zdemontować sam sterownik, który przymocowany jest na trzy śrubki TORX.
Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".