Sterownik automatycznej skrzyni biegów Multitronic VL380/381



Cena:

3800 zł

Zadzwoń - 504 102 103
 
Sprawdź możliwość naprawy

Informacje o produkcie:

Producent: TEMIC

Marka: Audi

Model: A4, A5, A6, A7

Rok produkcji: 2007 - 2015

Pojemność silnika: 1,8L, 2.0L, 2.7L, 3.0L

Numer seryjny: 0AW927156H / 0AW927156H


Opis:

Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Multitronic montowanych w Audi do 1997 do 2015 roku.

Skrzynie bezstopniowe (Wariatory) – bazują one na różnych rozwiązaniach technicznych, ale główną różnicą w stosunku do skrzyń stopniowych jest brak ustawialnych przełożeń (typowa skrzynia automatyczna dysponuje konkretną ilością przełożeń). W tym typie skrzyni zachodzi ciągła zmiana przełożenia metodami hydraulicznymi lub przekładniami o zmiennym przełożeniu (np. z pasem albo łańcuchem i kołami skośnymi CVT). Szeroko stosowane są również w skuterach.


Usterki:

Usterki skrzyni Multitronik wskazujące na uszkodzenie sterownika zwanego też komputerem skrzyni Multitronic. Wiele przypadków uszkodzenia sterownika skrzyni objawia się po nagrzaniu czyli po pierwsze kilka kilometrów skrzynia działa poprawnie poczym następuje usterka. Problemy ze sterownikiem skrzyni mogą również powodować brak możliwości uruchomienia auta czy tryb awaryjny skrzyni. Zapoznaj sie z częstymi usterkami. Nie jesteś pewien czy sterownik jest uszkodzony? – zadzwoń do naszych elektroników.

 

  • Ramka z symbolami biegów na wyświetlaczu mruga lub świeci się na stałe
  • Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny
  • Usterka występuje po nagrzaniu
  • W trakcie jazdy bieg sam wyskakuje
  • W trakcie jazdy bieg sam przełącza się na inny miedzy pozycjami Drive i Sport D i S
  • Nie można odpalić auta gdy skrzynia jest na pozycji P Parkingu
  • Odpala tylko na pozycji N Neutral
  • Rozrusznik nie kręci – silnik nie odpala
  • Nie można wrzucić biegu ani przełączyć gdy ruszamy wybierakiem
  • Brak wstecznego – nie można wrzucić biegu wstecznego
  • Skrzynia Multitronic Szarpie po nagrzaniu
  • Występują błędy przełącznika wielofunkcyjnego F 125
  • Występują błędy zaworów hydraulicznych N88, N216, N215
  • Numer błędu 17090 – P0706 przełącznik wielofunkcyjny F125
  • Błędy czujnika obrotów G182, G195, G196 sterownik multitronic
  • Sterownik Multitronik zgłasza błędy odczytywane po podłączeniu testera
  • Brak komunikacji z sterownikiem Multitronic
  • 18222 P1814 Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 obwód otwarty lub zwarty do masy
  • 18223 P1815 Elektromagnes kontroli ciśnienia 1 N215 zwarcie do plusa
  • 18226 P1818 zawór elektromagnetyczny ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna
  • 18227 P1819 Elektromagnes zaworu 2 N216 obwód otwarty lub zwarty do masy
  • 18228 P1820 Elektromagnes kontroli ciśnienia 2 N216 zwarcie do plusa
  • 18231 P1823 Elektromagnes kontroli ciśnienia 3 N217 usterka elektryczna
  • 18232 P1824 elektrozawór 3 N217 obwód otwarty / zwarty do masy
  • 18233 P1825 Elektromagnes kontroli ciśnienia 3 N217 zwarcie do plusa
  • 18236 P1828 Kontrola ciśnienia Solenoid 4 N218 usterka elektryczna
  • 18237 P1829 błąd zaworu 4 N218 obwód otwarty lub zwarty do masy
  • 18238 P1830 Zawór regulacyjny ciśnienia 4 N218 zwarcie do plusa
  • 18241 P1833 Elektromagnes kontroli ciśnienia 5 N233 usterka elektryczna
  • 18242 P1834 zawór elektryczny 5 N233 obwód otwarty / zwarcie do masy
  • Kontrola 18243 P1835 Ciśnienie elektromagnetyczny 5 N233 zwarcie do plusa
  • 18246 P1838 Elektrozawór 6 N371 usterka elektryczna sterownika Multitronic
  • 18247 P1839 zawór elektromagnetyczny 6 N371 otwarty obwód lub zwarcie do masy
  • Kontrola 18248 P1840 Ciśnienie elektromagnetyczny 6 N371 zwarcie do plusa
biuro@elektrobip.pl

 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103
Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".