Sterownik automatycznej skrzyni biegów 7G-Tronic NAG2 (722.9)



Cena:

2600 zł

Zadzwoń - 504 102 103

Informacje o produkcie:

Producent: CONTINENTAL, SIEMENS

Marka: Mercedes-Benz

Model: C180, C200, C220, C230, C250, C280, C300, C320, C350, CL500, CL63 AMG, CLS320, CLS500, CLS350, CLS 63 AMG, CLK280, CLK320, CLK350, CLK63 AMG, E200, E220, E230, E250, E280, E320, E350, E420, E500, G320, GL320, GL350, GL420, GL450, GLK220, GLK350, ML280, ML320, ML420, ML500, ML 63 AMG, ML350, R280, R320, R350, R500, S320, S350, S420, S430, S450, S500, SL350, SL500, SLK280, SLK350, SLK55 AMG

Rok produkcji: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009

Numer seryjny: A0009013200


Opis:

Sterownik automatycznej skrzyni biegów 7G-Tronic (722.9) montowane w samochodach marki Mercedes-Benz jest siedmiostopniową skrzynią z przełożeniami planetarnymi drugiej generacji (NAG2). Przełożenia tu ułożone są parami, pomiędzy którymi znajdują się kosze sprzęgłowe.

Produkowane są od roku 2003. Pierwsza montowana w seryjnych samochodach z siedmioma przełożeniami. Jako pierwsza także, została wyposażona w obudowę ze stopu magnezu.

W zależności od wersji wersje podstawowe mogą przenosić 400Nm (W7A 400) i 700 Nm (W7A 700)

Dlaczego się psuje? Z upływem czasy wycierają się elementy metalowe czy okładziny tarczek sprzęgłowych, które pływają w oleju. Zanieczyszczenia te mogą powodować zapychanie się czujników czy zaworów. Zmusza to sterownik, do podawania większego prądu, co powoduje przegrzanie i uszkodzenie obwodów. Uszkodzeniu ulec mogą również same czujniki czy zawory. Bardzo istotne więc jest dbanie o olej i jego systematyczna wymiana.


Usterki:

Po rozgrzaniu silnika skrzynia wchodzi w tryb awaryjny

Błędy czujnika obrotów turbiny

Błędy elektrozaworów błąd czujnika

Skrzynia nie działa nie można jechać

Występują różne błędy:

0717 Sygnał z komponentu Y3 / 8n1 (czujnik prędkości turbiny (VGS)) nie jest dostępny.

0718 Komponent Y3 / 8n1 (czujnik prędkości turbiny (VGS)) jest uszkodzony

2767 Sygnał z komponentu Y3 / 8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości (VGS)) jest niedostępny.

2768 Element Y3 / 8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości (VGS)) jest uszkodzony

2204 Sygnał z komponentu Y3 / 8n1 (czujnik prędkości turbiny (VGS)) jest niedostępny.

2205 Element Y3 / 8n1 (czujnik prędkości turbiny (VGS) jest uszkodzony

2200 Sygnał z komponentu Y3 / 8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości (VGS)) jest niedostępny.

2201 komponent Y3 / 8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości (VGS)) jest uszkodzony.

0642 Napięcie zasilania czujników prędkości jest uszkodzony. (Niskie napięcie)

Niezrozumiały sygnał obrotów z czujnika – sygnał zakłócony.

Oraz np.:

0641, 0642, 0705, 0706, 0722, 0723, 0748, 0778, 0798, 2216, 2716, 2725, 2734, 2759, 2766, 2810

 

Jesteśmy pionierami w wysyłkowej naprawy elektroniki samochodowej. Robimy to od wielu lat. Mamy duże doświadczenie, wiedzę i odpowiednie narzędzia, aby naprawiać tak skomplikowaną elektronikę. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Powierz jego naprawę firmie Elektro Bip.

biuro@elektrobip.pl

 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103
Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".