Sterownik silnika HSFI - OPEL Astra



Cena:

900 zł

Zadzwoń - 504 102 103
 
Sprawdź możliwość naprawy

Informacje o produkcie:

Producent: Delphi Delco Elektronics System

Symbole: HSFI 2.1, HSFI 2.5, HSFI 2.2, HSFI 2.4, HSFI 2.0, HSFI 2.6

Marka: Opel

Model: Astra G, Vectra B, Vectra C, Meriva A, Zafira, Corsa C, Combo C

Rok produkcji: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007

Oznaczenie silnika: Z16XE, Z16SE, Z14XE, Z16XEP, Z16CNG, Y16XE

Pojemność silnika: 1.6L i 1.4L, 1.6L 16V, 1.6L 8V, 1.4L 16V

Numer seryjny: 09391340


Opis:


Usterki:

Objawy:

  • Silnik gaśnie samoczynnie
  • Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu
  • Silnik pracuje nierówno
  • Komputer wskazuje awarie przepustnicy
  • Silnik przechodzi do trybu awaryjnego
  • Brak wyzwalania cewki zapłonowej
  • Brak sterowania dyszami wtryskowymi
  • Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego
  • Brak komunikacji CAN BUS
  • Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika)
  • Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. 
  • Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Błędy:

  • P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora
  • P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1
  • P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2
  • P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3
  • P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4
  • P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie
  • P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty
  • P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty
  • P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty
  • P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność
  • P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik)
  • C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
  • P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu
  • P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie
  • P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie
  • P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie
  • P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie
  • P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego
  • P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia
  • P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1
  • P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości
  • P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia
  • P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia
  • P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza
  • P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza
  • P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego
  • P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego
  • P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki
  • P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały
  • P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik
  • P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1
  • P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy
  • P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości 
biuro@elektrobip.pl

 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103
Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".