Firma Elektro-Bip specjalizuje się w naprawie i wzmacnianiu sterowników skrzyń biegów montowanych w Audi.

 

Aby przejść dalej wybierz rodzaj sterownika:

 

Sterownik multitronic vl30

V 30

 
Sterownik multitronic vl300

VL 300

 
Sterownik multitronic vl 380 381 382

VL 380 / 381 / 382

Marka: Audi

Modele: A4, A6, RS6

Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008

Pojemność silnika: 1.8L, 1.9L, 2.0L, 2.4L, 2.5L, 3.0L,  4.2L,

 

Marka: Audi

Modele: A4, A6, A8

Rok produkcji: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011

Pojemność silnika: 1.8L, 1.9L, 2.0L, 2.4L, 2.5L, 2.7L, 3.0L, 3.2L,  4.2L,

 

Marka: Audi

Modele: A4, A5

Rok produkcji: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015

Pojemność silnika: 1.8L, 2.0L, 2.7L

 


 

Jeżeli masz jakiś inny sterownik zadzwoń lub napisz do nas maila.

Dlaczego my

Naprawa w Elektro-BIP


Gwarancja i pewne działanie

Przetestowany na samochodzie

Sterownik dopasowany do Twojego Auta

Opcja wzmocnienia konstrukcji sterownika



Sterownik z innego źródła


Brak gwarancji lub rozruchowa

Dodatkowe koszty programowania

Sterownik uszkodzony lub z ukryta wadą

Słaba konstrukcja; z czasem wystąpią usterki

Dobrze wiedzieć

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:

        - rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.

        - kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.

        - czy auto posiada instalacje gazową?

        - kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe

        - jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

1

Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.

1

Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.

1

Gdy już wiesz gdzie wysłać elektronikę samochodową do naprawy pozostaje ją zapakować i wysłać. Do paczki dołącz adres zwrotny nr telefonu oraz opis usterki. Kuriera zamówisz na stronie kurjerzy.pl oraz furgonetka.pl 

       Na szczególna uwagę zasługuje pakowanie mechatroniki i sterownika automatycznej skrzyni biegów gdzie należy dodatkowo zabezpieczyć część by dotarła do naprawy w całości.

        

1

Na pytanie czy warto kupić sterownik używany odpowiadamy tak - to zależy od modelu danego sterownika. 

          Warto zakupić sterownik używany w przypadku gdy jest to rodzaj sterownika, który rzadko się psuje. Jeśli nie możesz znaleźć naprawy swojego sterownika to najprawdopodobniej takie sterowniki się nie uszkadzają za często i na rynku wtórnym znajdziesz mnóstwo ofert w niskich cenach. Gdy wpiszesz numery swojego sterownika w wyszukiwarce to znajdziesz sterowniki używane w atrakcyjnej cenie. Taki zakup obarczony jest małym ryzykiem zakupu uszkodzonej części.

              Zupełnie inna jest sytuacja gdy mamy do czynienia z sterownikiem, który bardzo często się psuje. Powiedzenie "ten typ tak ma" można użyć do wielu rodzajów notorycznie psujących się części samochodowych. Zakup takiego sterownika lub części stanowczo odradzamy. Po to jest Elektro-bip, żeby wyjaśnić kiedy warto kupić sterownik używany a kiedy skorzystać z naprawy lub wymiany sterownika na wzmacniany. Kupując używany sterownik trzeba go programować a większość elektroników robi to źle bo programują tylko immobilizer a program sterujący jest od poprzedniego auta co może być przyczyna nawet późniejszego złomowania auta bo coś się dzieje a błędów nie zgłasza. Sterowniki takie mogą być uszkodzone co okaże się dopiero po zaprogramowaniu co wiąże się z poniesieniem kosztów i trzeba szukać kolejnego sterownika. 

1

Opracowywane przez lata technologie wzmacniania sterowników zwiększają ich żywotność. Rodzaj zastosowanego wzmocnienia zależy od rodzaju sterownika. Sterownik który ma wzmocnioną w Elektro-bip konstrukcję jest odporniejszy na działanie temperatury i jest w stanie znieść większe obciążenia prądowe. W przypadku wymiany cyny stosujemy cynę która topnieje nie w 170 a w 240 stopniach co znacznie poprawia trwałość sterownika. Wzmocnienie jednego z sterowników opisuje dokładnie jeden z naszych artykułów w bazie wiedzy.

1

Tak, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze i większość naprawianych przez nas części wymontujesz samemu. Elektro-bip stworzył filmy z instrukcjami demontażu znajdują się one w dziale wiki oraz na stronie o naprawie danej części. Wybierz z menu jakie masz auto i sprawdź czy jest film instruktażowy jak wymontować daną część.

1

Naprawa w Elektro-bip zawsze się opłaca. Nasz cennik skonstuowany jest tak, by dla znanych usterek można było podać cenę naprawy z góry a dla innych przypadków dokładna wycena następuje po oględzinach u elektronika. U nas do momentu wyceny nic nie płacisz. Biorąc pod uwagę testowanie, programowanie, wzmacnianie, najwyższą jakość wykonania i gwarancję masz pewność że cena którą zapłacisz w Elektro-Bip jest najkorzystniejsza. Kombinowanie dookoła zazwyczaj wychodzi drożej i dłużej niż naprawa w Elektro-Bip.

1

Nie, spokojnie możesz odłączyć sterownik bez utraty programu, ustawień lub immobilizera. W niektórych tylko systemach Abs może być konieczne wykonanie nastaw podstawowych lub kodowania wersji. Takie procedury wykonuje się testerem diagnostycznym.


Powiązane artykuły

Powiązane wideo


  • Problemy z skrzynią Multitronic V30 Audi a4 a6 a8 VW Passat

    Usterki skrzyni Multitronik wskazujące na uszkodzenie sterownika zwanego też komputerem skrzyni Multitronic. Wiele przypadków uszkodzenia sterownika skrzyni objawia się po nagrzaniu czyli po pierwsze kilka kilometrów skrzynia działa poprawnie po czym następuje usterka. Problemy ze sterownikiem skrzyni mogą również powodować brak możliwości uruchomienia auta czy tryb awaryjny skrzyni. Zapoznaj się z częstymi usterkami. Nie jesteś pewien czy sterownik jest uszkodzony? – zadzwoń do naszych elektroników.

  • Problemy z skrzynią Multitronic VL300 - sterownik skrzyni Multitronic Audi A4 A6 A8 VW Passat B5

    Sterownik automatycznej skrzyni biegów Multitronic występującej w Volkswagenach oraz Audi jest częstą przyczyną awarii automatycznej skrzyni biegów. W trójmieście można naprawić Multitronik na miejscu, natomiast jeśli masz daleko do Gdyni to można elektronikę skrzyni zapakować i wysłać na nasz adres. Sterownik skrzyni nazywany także komputerem skrzyni umiejscowiony jest wewnątrz obudowy skrzyni automatycznej i zalany jest olejem. Aby wydostać sterownik Multitronic z Audi a4 a6 a8 czy z Passata lub innego auta nie ma konieczności wyciągania całej skrzyni. Wystarczy tylko zlać olej odkręcić pokrywę i wymontować komputer skrzyni. Multitroniki psują się często i tak że nie ma wstecznego albo nie przełącza biegów, czasami nie można odpalić auta albo skrzynia chodzi w trybie awaryjnym. Awaria sterownika Multitronik może objawiać się różnie na naszej stronie elektrobip.pl są dokładnie opisane możliwe błędy wskazujące na problem z sterownikiem Multitronik. Zdarza się że skrzynia działa poprawnie tylko w trybie sport albo nie działa ręczne przestawianie biegów. Brak wstecznego błąd zaworu nie kręci rozrusznik to tylko niektóre z objawów. Komputer skrzyni Multitronic kosztuje znacznie mniej niż cała skrzynia co dopiero oszczędność gdy chodzi o cenę naprawy sterownika skrzyni. Cena za Multitronic do Audi czy Passata zależy od numerów sterownika. Optymalna opcja to naprawa z gwarancją.

  • Sterownik Multitronic VL300 - płaska wtyczka. Demontaż sterownika z Audi A4 A6 A8 lub VW Passat B5

    Film przedstawia gdzie znajduje się sterownik skrzyni automatycznej Multitronic oraz jak go wydostać z auta. Elektronika w skrzyni Multitronic znajduje się za pokrywą skrzyni. Sterownik otoczony jest olejem wraz z sterownikiem hydraulicznym i elektrozaworami. Śruby pokrywy przykręcone są na torx 45 a trzy śruby mocujące elektronikę do płyty hydraulicznej na torx 30. Watro sprawdzić w jakim stanie jest olej i w razie konieczności wymienić olej w skrzyni na nowy. Podnośnik lub kanał są niezbędne by wymontować sterownik multitronic. Na filmie za przykład służy nam audi i demontaż wygląda podobnie dla a4 a6 czy a8 jak również w Passacie b5 sprawy mają się identycznie jak dla Audi. Uszkodzenie sterownika skrzyni to częsta awaria i tylko naprawa w specjalistycznej firmie gwarantuje że usterka nie powróci. Wiele naprawianych przez nas sterowników nosi ślady poprzednich napraw, naprawy szczątkowe lub z zastosowaniem złej technologi mają to do siebie że po kliku dniach lub miesiąca siada w sterowniku to samo lub kolejne elementy. Aby uniknąć takich niespodzianek napraw swój sterownik porządnie - w Elektro-bip. Zapraszamy - wystarczy tylko zapakować sterownik do paczki i wysłać na nasz adres lub przywieźć go osobiście - do dzieła!

Trzy kroki do szybkiej naprawy

Zobacz jakie to proste!



01

ZAMAWIASZ


Zamówienie usługi

Zadzwoń do nas, lub zamów rozmowę by poznać koszty, zasady i czas realizacji, które są różne w zależności od rodzaju obsługiwanego (lub zakupowanego) sprzętu. Następnie otwórz proste zamówienie - przycisk "zamów"



02

NAPRAWIAMY


Część w naprawie

Po otrzymaniu przesyłki działamy według ustaleń telefonicznych. Przebieg naprawy sprawdzisz w zakładce kontakt - przycisk "sprawdź status naprawy". Otrzymasz sms potwierdzający, że już zajmujemy się Twoją sprawą.



03

SPRAWNE AUTO


Wysyłka zwrotna / Odbiór części

Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon. O wysyłce przedzimy Cię smsem z nr listu przewozowego kuriera DPD.

Opinie Naszych Klientów

Opinie naszych klientów w Elektro-BIP


 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103

Zamów rozmowę

Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".