Od lat zajmujemy się naprawą i wzmacnianiem sterowników skrzyni biegów do samochodów Mercedes.
Dzięki wzmocnieniu sterownik skrzyni w Twoim samochodzie wytrzyma o wiele więcej.

Sterowniki skrzyń biegów montowane w samochodach marki Mercedes niestety często ulegają awarii. Na szczęście w większości przypadków da się temu zaradzić. W kolejnych krokach postaramy się pomóc Tobie w przywróceniu sprawności twojego Mercedesa.

 

Wybierz urządzenie, które uległo awarii:

 
CVT Autotronic 722.7
CVT Autotronic 722.8

W tych Modelach Mercedesa stosowana była również skrzynia F-DCT 350 (WD CLUTCH) 724,0 oraz 5G-Tronic (722.6).
Sterownika tych nie naprawiamy.

Dlaczego my

Naprawa w Elektro-bip


Gwarancja i pewne działanie

Przetestowany na samochodzie

Sterownik dopasowany do Twojego Auta

Opcja wzmocnienia konstrukcji sterownika



Sterownik z innego źródła


Brak gwarancji lub rozruchowa

Dodatkowe koszty programowania

Sterownik uszkodzony lub z ukryta wadą

Słaba konstrukcja; z czasem wystąpią usterki

Dobrze wiedzieć

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:

        - rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.

        - kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.

        - czy auto posiada instalacje gazową?

        - kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe

        - jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

1

Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.

1

Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.

1

Gdy już wiesz gdzie wysłać elektronikę samochodową do naprawy pozostaje ją zapakować i wysłać. Do paczki dołącz adres zwrotny nr telefonu oraz opis usterki. Kuriera zamówisz na stronie kurjerzy.pl oraz furgonetka.pl 

       Na szczególna uwagę zasługuje pakowanie mechatroniki i sterownika automatycznej skrzyni biegów gdzie należy dodatkowo zabezpieczyć część by dotarła do naprawy w całości.

        

1

Na pytanie czy warto kupić sterownik używany odpowiadamy tak - to zależy od modelu danego sterownika. 

          Warto zakupić sterownik używany w przypadku gdy jest to rodzaj sterownika, który rzadko się psuje. Jeśli nie możesz znaleźć naprawy swojego sterownika to najprawdopodobniej takie sterowniki się nie uszkadzają za często i na rynku wtórnym znajdziesz mnóstwo ofert w niskich cenach. Gdy wpiszesz numery swojego sterownika w wyszukiwarce to znajdziesz sterowniki używane w atrakcyjnej cenie. Taki zakup obarczony jest małym ryzykiem zakupu uszkodzonej części.

              Zupełnie inna jest sytuacja gdy mamy do czynienia z sterownikiem, który bardzo często się psuje. Powiedzenie "ten typ tak ma" można użyć do wielu rodzajów notorycznie psujących się części samochodowych. Zakup takiego sterownika lub części stanowczo odradzamy. Po to jest Elektro-bip, żeby wyjaśnić kiedy warto kupić sterownik używany a kiedy skorzystać z naprawy lub wymiany sterownika na wzmacniany. Kupując używany sterownik trzeba go programować a większość elektroników robi to źle bo programują tylko immobilizer a program sterujący jest od poprzedniego auta co może być przyczyna nawet późniejszego złomowania auta bo coś się dzieje a błędów nie zgłasza. Sterowniki takie mogą być uszkodzone co okaże się dopiero po zaprogramowaniu co wiąże się z poniesieniem kosztów i trzeba szukać kolejnego sterownika. 

1

Opracowywane przez lata technologie wzmacniania sterowników zwiększają ich żywotność. Rodzaj zastosowanego wzmocnienia zależy od rodzaju sterownika. Sterownik który ma wzmocnioną w Elektro-bip konstrukcję jest odporniejszy na działanie temperatury i jest w stanie znieść większe obciążenia prądowe. W przypadku wymiany cyny stosujemy cynę która topnieje nie w 170 a w 240 stopniach co znacznie poprawia trwałość sterownika. Wzmocnienie jednego z sterowników opisuje dokładnie jeden z naszych artykułów w bazie wiedzy.

1

Tak, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze i większość naprawianych przez nas części wymontujesz samemu. Elektro-bip stworzył filmy z instrukcjami demontażu znajdują się one w dziale wiki oraz na stronie o naprawie danej części. Wybierz z menu jakie masz auto i sprawdź czy jest film instruktażowy jak wymontować daną część.

1

Naprawa w Elektro-bip zawsze się opłaca. Nasz cennik skonstuowany jest tak, by dla znanych usterek można było podać cenę naprawy z góry a dla innych przypadków dokładna wycena następuje po oględzinach u elektronika. U nas do momentu wyceny nic nie płacisz. Biorąc pod uwagę testowanie, programowanie, wzmacnianie, najwyższą jakość wykonania i gwarancję masz pewność że cena którą zapłacisz w Elektro-Bip jest najkorzystniejsza. Kombinowanie dookoła zazwyczaj wychodzi drożej i dłużej niż naprawa w Elektro-Bip.

1

Nie, spokojnie możesz odłączyć sterownik bez utraty programu, ustawień lub immobilizera. W niektórych tylko systemach Abs może być konieczne wykonanie nastaw podstawowych lub kodowania wersji. Takie procedury wykonuje się testerem diagnostycznym.


Powiązane wideo


  • Mercedes A (W169) i B Klasa (W245) Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 - demontaż i naprawa

    Na filmie przedstawiamy, jak wymontować sterownik automatycznej bezstopniowej skrzyni biegów Autotronic (722.8) z Mercedesa klasy A i B. Jest on główną przyczyną awarii skrzyń biegów w tych autach. Po naprawie zwiększa się też jego trwałość. Firma ElektroBip zajmuje się od lat naprawą elektroniki samochodowej. Powierz swój samochód profesjonalistom.

  • Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.7 Mercedes A-klasa W168

    Usterka sterownika skrzyni biegów w Mercedesie A czy B klasy jest częstą przyczyną problemów z skrzynią. Skrzynia szarpie zmienia gwałtownie biegi i wchodzi w tryb awaryjny. Często usterka występuje na rozgrzanym silniku skrzynia wchodzi w tryb awaryjny a na wyświetlaczu pojawia się „F”. Na szczęście może to być tylko naprawa sterownika nie naprawa całej skrzyni co daje nadzieje na mniejszy wydatek by mieć sprawne auto.

  • Demontaż sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 Mercedes A i B-klasy. (W169 i W245)

    Usterka może być na stałe ale najczęściej jest tak, że dopiero po nagrzaniu się skrzyni lub po przejechaniu pewnego odcinka drogi skrzynia przestaje dobrze działać. Najczęstsze objawy uszkodzonego sterownika skrzyni biegów: skrzynia przechodzi w tryb awaryjny auto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL” usterka powoduje pojawienie się symbolu F na wyświetlaczu licznika skrzynia szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R” nieprawidłowa, gwałtowna zmiana biegów uszkodzenie zaworów sterujących poszczególnych biegów brak prędkości z czujników obrotów brak komunikacji ze sterownikiem brak możliwości jazdy wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

  • Jak wymienić czujnik prędkości Y3/9b4 Y3/9b5 CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W169 i W245)- błąd 0722

    Błąd czujników Y3/9B3 i Y3/9B4 automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 w Mercedesie A (W169) i B (W245) - klasy produkowanych w latach 2004 – 2012, to jedna z najczęstszych usterek pojawiających się w trakcie użytkowania auta. Są one odpowiedzialne za pomiar prędkości obrotowej napędu skrzyni. W filmie pokazaliśmy jak je wymieniamy. Możesz je u nas zakupić. Wymiana nie jest prosta. Można uszkodzić plastikowe elementy mocujące czy czujnik znajdujący się wewnątrz. Nie zawsze wymiana czujników rozwiąże problem. Uszkodzeniu ulega też sterownik skrzyni. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości najlepiej sterownik wraz płytą hydrauliki wysłać do Elektro Bip. Zdiagnozujemy przyczyny błędów i zminimalizujemy koszty naprawy. Firma nasza od lat zajmuje się naprawą elektroniki samochodowej.

  • Jakie są usterki automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8

    Gdy samochód wykazuje: 0896 - Niedopuszczalny zakres regulacji CVT 0793 - Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b4 (wtórny czujnik prędkości obrotowej napędu CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) nie jest dostępny), 0722 - Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (wtórny czujnik prędkości obrotowej napędu CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) nie jest dostępny), 0730 - Przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne, 1634 - Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony, 2722 - Niedopuszczalne załączenie - bieg wsteczny - wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów

Trzy kroki do szybkiej naprawy

Zobacz jakie to proste!



01

ZAMAWIASZ


Zamówienie usługi

Zamów naprawę korzystając z formularza lub zadzwoń do nas. Aby ustalić czy daną część naprawiamy skorzystaj z wyboru naprawy lub modelu pojazdu. Na stronie naprawy znajdziesz możliwe usterki i pomocne instrukcje oraz dedykowany do twojej naprawy formularz



02

NAPRAWIAMY


Część w naprawie

Gdy już otrzymamy część kontaktujemy się z Tobą po wykonaniu wstępnej weryfikacji i wyceny. Wspólnie ustalamy optymalne rozwiązanie zależnie od zgłaszanego problemu.



03

SPRAWNE AUTO


Wysyłka zwrotna / Odbiór części

Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon

Opinie Naszych Klientów

biuro@elektrobip.pl

 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103
Zamów rozmowę
Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".