DSG7 DQ200

DQ200 – jedyna skrzynia z suchym sprzęgłem w ofercie VAG. Maksymalny moment, który przenosi to 250 Nm. Nadaje się więc najbardziej do małych silników. Produkowana od 2007 roku. Waży 70 kg. Istnieje również wersja DQ200e montowana w hybrydach. 

 

 

 

DSG6 DQ250

DQ250 – skrzynia sześciobiegowa. Produkowana od 2003 roku. Maksymalny moment, który przenosi to 350 Nm. Posiada sprzęgła mokre. Najpopularniejsza skrzynia w autach VAG. Jej waga to 93 kg.

 

 

 

DSG7 DQ380/381

DQ380 – siedmiobiegowa skrzynia produkowana od 2015 roku.  Maksymalny moment, to 380 Nm. Stosowana w Golfie 7 GTI i Audi S3. Szeroko rozpowszechniona w Chinach. Ta skrzynia biegów to mniejsza wersja DQ500.
DQ381 – siedmiobiegowa skrzynia produkowana od 2015 roku. Maksymalny moment, to 420 Nm. W 2017 roku udoskonalono DQ380, ponieważ DQ381 jest używany w wielu nowych pojazdach z platformą MQB, takich jak Arteon. DQ381 ma wariant z napędem na wszystkie koła jako DQ381-7A, wariant z napędem na przód nosi nazwę DQ3

 

 

 

DSG7 DL382

DL382 – siedmiobiegowa skrzynia produkowana od 2017 roku. Maksymalny moment, to 500 Nm. Do pojazdów z silnikiem ułożonym wzdłużnie. Produkcja rozpoczęła się w 2015 roku z mocą 400 Nm.  Stosowany w Audi A4/A5/A6/Q5 i Volkswagen Phideon. Dostępny jest zarówno wariant z napędem na przednie koła DL382-7F, jak i wariant z napędem na wszystkie koła DL382-7Q. Quattro Ultra napęd na wszystkie koła wersji DL382-7A jest wprowadzany z Q5 (typ FY). Począwszy od Audi A6/A7 (typ 4K), wprowadzono wariant o wysokim momencie obrotowym (do 500 Nm) nazwany DL382 +. 0CK i 0DN to nazwy kodowe dla DL382-7F, 0CL to DL382-7Q, 0CJ i 0DP to DL382-7A, a 0HL to DL382 + -7A 

 

 

 

DSG6 DQ400e

DQ400e - 6-biegowa przekładnia DSG z mokrym sprzęgłem stosowana w hybrydowych plug-in Golf GTE i Passacie GTE. Silnik elektryczny jest częścią zespołu DSG. W tej DSG są w sumie 3 sprzęgła. Maksymalny moment, to 400 Nm.

 

   

DSG7 DQ500

DQ500 - 7-biegowa skrzynia DSG z mokrym sprzęgłem, stosowana głównie w Transporterach 2009-2013, ale stosowana również w Audi RS3 lub VW Passat B8 BiTDI. Również standard w Audi serii Q3 z silnikami 2.0 TFSI / TDI. Jej moment, to 550 Nm.

 

   

DSG7 DL501 (S-TRONIC)

DL 501 (S-TRONIC) -  siedmiobiegowa skrzynia produkowana od 2008 roku. Maksymalny moment, to 600 Nm.  Audi stosuje skrzynie dwusprzęgłowe w samochodach z silnikiem umieszczonym wzdłużnie i nazywa je S-Tronic. Subtelna różnica występuje także w budowie sprzęgieł pracujących w kąpieli olejowej, które cechują się większą ilością płytek ciernych. Rozwiązanie to wraz z podwójnym obiegiem hydraulicznym (jeden odpowiedzialny za obsługę sprzęgieł, drugi za zapewnienie odpowiednich warunków pracy kół zębatych) pozwoliło także podnieść maksymalny przenoszony moment obrotowy do 600 Nm przy zachowaniu masy własnej na poziomie 141,5 kg.

 

   

DSG7 DL800

DL800 - 7-biegowa skrzynia DSG z mokrym sprzęgłem. Rzadko używane, tylko w Audi R8 drugiej generacji (2015 – obecnie) i Lamborghini Huracan. 

Dlaczego my

Naprawa w Elektro-bip


Gwarancja i pewne działanie

Przetestowany na samochodzie

Sterownik dopasowany do Twojego Auta

Opcja wzmocnienia konstrukcji sterownika



Sterownik z innego źródła


Brak gwarancji lub rozruchowa

Dodatkowe koszty programowania

Sterownik uszkodzony lub z ukryta wadą

Słaba konstrukcja; z czasem wystąpią usterki

Dobrze wiedzieć

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:

        - rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.

        - kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.

        - czy auto posiada instalacje gazową?

        - kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe

        - jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.

Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.

Gdy już wiesz gdzie wysłać elektronikę samochodową do naprawy pozostaje ją zapakować i wysłać. Do paczki dołącz adres zwrotny nr telefonu oraz opis usterki. Kuriera zamówisz na stronie kurjerzy.pl oraz furgonetka.pl 

       Na szczególna uwagę zasługuje pakowanie mechatroniki i sterownika automatycznej skrzyni biegów gdzie należy dodatkowo zabezpieczyć część by dotarła do naprawy w całości.

        

Na pytanie czy warto kupić sterownik używany odpowiadamy tak - to zależy od modelu danego sterownika. 

          Warto zakupić sterownik używany w przypadku gdy jest to rodzaj sterownika, który rzadko się psuje. Jeśli nie możesz znaleźć naprawy swojego sterownika to najprawdopodobniej takie sterowniki się nie uszkadzają za często i na rynku wtórnym znajdziesz mnóstwo ofert w niskich cenach. Gdy wpiszesz numery swojego sterownika w wyszukiwarce to znajdziesz sterowniki używane w atrakcyjnej cenie. Taki zakup obarczony jest małym ryzykiem zakupu uszkodzonej części.

              Zupełnie inna jest sytuacja gdy mamy do czynienia z sterownikiem, który bardzo często się psuje. Powiedzenie "ten typ tak ma" można użyć do wielu rodzajów notorycznie psujących się części samochodowych. Zakup takiego sterownika lub części stanowczo odradzamy. Po to jest Elektro-bip, żeby wyjaśnić kiedy warto kupić sterownik używany a kiedy skorzystać z naprawy lub wymiany sterownika na wzmacniany. Kupując używany sterownik trzeba go programować a większość elektroników robi to źle bo programują tylko immobilizer a program sterujący jest od poprzedniego auta co może być przyczyna nawet późniejszego złomowania auta bo coś się dzieje a błędów nie zgłasza. Sterowniki takie mogą być uszkodzone co okaże się dopiero po zaprogramowaniu co wiąże się z poniesieniem kosztów i trzeba szukać kolejnego sterownika. 

Opracowywane przez lata technologie wzmacniania sterowników zwiększają ich żywotność. Rodzaj zastosowanego wzmocnienia zależy od rodzaju sterownika. Sterownik który ma wzmocnioną w Elektro-bip konstrukcję jest odporniejszy na działanie temperatury i jest w stanie znieść większe obciążenia prądowe. W przypadku wymiany cyny stosujemy cynę która topnieje nie w 170 a w 240 stopniach co znacznie poprawia trwałość sterownika. Wzmocnienie jednego z sterowników opisuje dokładnie jeden z naszych artykułów w bazie wiedzy.

Tak, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze i większość naprawianych przez nas części wymontujesz samemu. Elektro-bip stworzył filmy z instrukcjami demontażu znajdują się one w dziale wiki oraz na stronie o naprawie danej części. Wybierz z menu jakie masz auto i sprawdź czy jest film instruktażowy jak wymontować daną część.

Naprawa w Elektro-bip zawsze się opłaca. Nasz cennik skonstuowany jest tak, by dla znanych usterek można było podać cenę naprawy z góry a dla innych przypadków dokładna wycena następuje po oględzinach u elektronika. U nas do momentu wyceny nic nie płacisz. Biorąc pod uwagę testowanie, programowanie, wzmacnianie, najwyższą jakość wykonania i gwarancję masz pewność że cena którą zapłacisz w Elektro-Bip jest najkorzystniejsza. Kombinowanie dookoła zazwyczaj wychodzi drożej i dłużej niż naprawa w Elektro-Bip.

Nie, spokojnie możesz odłączyć sterownik bez utraty programu, ustawień lub immobilizera. W niektórych tylko systemach Abs może być konieczne wykonanie nastaw podstawowych lub kodowania wersji. Takie procedury wykonuje się testerem diagnostycznym.


Trzy kroki do szybkiej naprawy

Zobacz jakie to proste!



01

ZAMAWIASZ


Zamówienie usługi

Zamów naprawę korzystając z formularza lub zadzwoń do nas. Aby ustalić czy daną część naprawiamy skorzystaj z wyboru naprawy lub modelu pojazdu. Na stronie naprawy znajdziesz możliwe usterki i pomocne instrukcje oraz dedykowany do twojej naprawy formularz



02

NAPRAWIAMY


Część w naprawie

Gdy już otrzymamy część kontaktujemy się z Tobą po wykonaniu wstępnej weryfikacji i wyceny. Wspólnie ustalamy optymalne rozwiązanie zależnie od zgłaszanego problemu.



03

SPRAWNE AUTO


Wysyłka zwrotna / Odbiór części

Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon

Dane samochodu

Dane usługi

Dane osobowe

Wysyłka


Dane samochodu

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Opinie Naszych Klientów

biuro@elektrobip.pl

 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103
Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".