Naprawa sterownika silnika Opel 1.8 116KM 85kw X18XE1
Dłuższe godziny działania Infolinii! Teraz mogą Państwo dzwonić od poniedziałku do soboty w godz. 08.00 – 21.00: +48 504 102 103 lub +48 505 190 713

Co zyskujesz naprawiając w Elektro-Bip?
- 0zł – sprawdzenie czy sterownik nadaję się do naprawy
- Szybka realizacja napraw – sterowniki na wymianę
- Możliwość sprawdzenia na naszym aucie
- Możliwość wzmocnienia konstrukcji sterownika
- Wyczytanie kodu i programowanie immobilizera
- możliwość wgrania nowego oprogramowanie (mapy paliwowe)
- Gwarancja na piśmie, instrukcje montażu
- Faktura VAT lub paragon
- Pomoc techniczna i profesjonalne doradztwo
NAZWA PRODUCENTA | Siemens Simtec 70 |
MARKA AUTA | Opel |
MODEL AUTA | Astra G, Vectra B,Zafira A |
SYMBOL STEROWNIKA | 90569370, 90582539, 90560476, 09117394 |
POJEMNOŚĆ SILNIKA | ecotec 1.8 16V |
MOC SILNIKA | 116KM, 85KW |
OZNACZENIE SILNIKA | X18XE1, X18XE |
ROK PRODUKCJI AUTA | 1997,1998,1999,2000,2001 |
- Błąd cewki zapłonowej – brak iskry na cylinder
- Nie działa wtryskiwacz
- P0505-błąd przepustnicy, brak regulacji biegu jałowego
- Brak komunikacji zE sterownikiem
- P0100 i P0110 błąd przepływomierza
- Błąd immobilizera-mruga kontrolka
Gwarancja na naprawę sterownika silnika Opel 1.8 x18xe1
Wysokiej klasy urządzenia, doświadczony personel i ciągłe szkolenia to gwarancja fachowej obsługi i właściwego doradztwa. Naprawa sterownika silnika w Elektro-bip gwarantuje bezawaryjną jazdę przez wiele lat. Nasze doświadczenie oparte o tysiące naprawionych sterowników pozwala na szybką i skuteczną likwidację awarii sterownika w Oplach z silnikiem ecotec 1.8 16v. Dzięki temu, że posiadamy auto testowe jesteśmy w stanie sprawdzić każdy sterownik i wykluczyć różnego rodzaju usterki. Możesz być spokojny wybierając naprawę w Elektro-bip, unikniesz rozczarowań – zapraszamy.
Tysiące naprawionych Opli i zadowoleni klienci polecający nasze naprawy.
Warunki dostawy
- Przesyłki wysyłamy sprawdzoną firmą kurierską UPS
- Paczki są należycie zapakowane i ubezpieczone, płacisz przy odbiorze
- Wewnątrz przesyłki znajdziesz kartę gwarancyjną i paragon lub fakturę
- Aż 98% wysyłanych przez nas paczek dociera do adresatów następnego dnia roboczego
- Sprawdź – gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Podaj nr paczki na stronie UPS
Zamów naprawę, lub skonsultuj usterkę
Telefony czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 08.00 – 21.00
+48 505 190 713
+48 504 102 103
Klienci od lat wybierają naszą usługę
Naprawa sterownika
Zobacz, jakie to proste!
1
+48 505 190 713
+48 504 102 103
2
Weryfikacja i naprawa
Po weryfikacji zadzwonimy do Ciebie i poinformujemy o stanie naprawy
3
Sprawne auto
Wysyłamy Twoje części ubezpieczoną paczką zaraz po naprawie
Dzięki filmom dowiesz się jak wygląda naprawa sterownika silnika w Elektro-bip
Naprawa sterownika silnika do Opla 1.8 16v X18XE1 – jak się do tego zabrać?
Aby naprawić swój sterownik silnika należy go najpierw wymontować, co możesz zrobić samemu – instrukcja na następnym filmie. Po zdemontowaniu wystarczy tylko zapakować sterownik i wysłać, do paczki należy dołączyć kartkę z adresem zwrotnym i nr kontaktowym lub formularz(link). Każdy sterownik przechodzi liczne pomiary przed naprawą… Zachęcamy do obejrzenia filmu na którym omawiamy w skrócie jak przebiega naprawa sterownika silnika Opel 1.8 z silnika ecotec o mocy 116km
Aby naprawić sterownik silnika Siemens x18xe1 należy go najpierw wymontować
Zaoszczędź i wymontuj komputer silnika samemu a przyspieszysz w ten sposób naprawę. Wystarczą do tego podstawowe narzędzia. W Oplu 1.8 x18xe1 z pedałem gazu na linkę centralka sterująca silnikiem umieszczona jest po prawej stronie silnika, zamontowana jest na 3 śruby. Do obudowy sterownika silnika przykręcony jest śrubką przewód masowy. Montując naprawiony komputer należy pamiętać by podłączyć tę masę.Na filmie sterownik wyciągany jest z Vectry B co nie zmienia faktu, iż w Astrze G i w Zafirze demontowanie modułu sterującego silnikiem przebiega tak samo. Wtyczki sterownika silnika są tak skonstruowane aby uniemożliwić pomyłkę przy podłączaniu. We wszystkich modelach Opla z silnikiem benzynowym 1.8 x18xe1 paląca się na stałe kontrolka silnika po włączeniu zapłonu oznacza że jest komunikacja ze sterownikiem silnika i wszystko jest podłączone prawidłowo.
Jak sprawdzić czy sterownik silnika jest uszkodzony – Opel 1.8 1997-2001r
Zapalająca się kontrolka awarii silnika często wskazuje na problem właśnie sterownika silnika w Oplu 1.8 x18xe1. Najbezpieczniej jest podłączyć tester diagnostyczny i odczytać zapisane w sterowniku błędy. Istnieje też metoda „ręcznego” odczytu kodów usterek, jest ona czasochłonna, skomplikowana i wymaga wyszukiwania treści do danego kodu usterki. Podłączenie komputera i odczytanie błędów zapisanych w pamięci sterownika jest wygodniejsze i trwa zdecydowanie krócej niż odczyt błędów z migającej kontrolki silnika. Na filmie omawiamy kilka z najczęstszych objawów wskazujących na problem z sterownikiem silnika 1.8 x18xe1. Zanim wydasz pieniądze na niepotrzebną wymianę części takich jak przepustnica, sonda lambda, przepływomierz powietrza, cewka zapłonowa, świece, wtryski itd zapoznaj się z filmem. Unikniesz dzięki temu niepotrzebnych wydatków, gdyż dużo klientów oddających swój sterownik silnika do naprawy ma już dwa przepływomierze albo dwie cewki – ty masz szansę tego uniknąć(nie popełnić tego błędu) i zacząć od właściwej naprawy – naprawy sterownika silnika.
Jak sprawdza się sterownik silnika Siemens Simtec 70 do Opla 1.8
Wiadomo jak ważne jest by sterownik silnika sprawdził się w każdych warunkach, dlatego w Elektro-bip do testowania sterownika podchodzimy profesjonalnie. Możliwość przetestowania wszystkich obwodów w sterowniku silnika daje wgranie programu testującego opracowanego przez naszych inżynierów. Pozwala to na zbadanie poprawności działania każdego obwodu z osobna pod obciążeniem. Aby sprawdzić działanie obwodów sterownika, gdy działają one jednocześnie programujemy sterownik na silnik testowy i dokonujemy odpowiednich pomiarów. Najtrudniejsze usterki wymagają jazdy testowej czemu służy specjalnie przygotowane do tego auto pomiarowe. Film przedstawia test sterownika na postoju, jest to część testu gdzie sprawdzamy działanie elektroniki po nagrzaniu zapewniając temperaturę pracy 130o – zapraszamy