Sterownik pompy ABS Bosch 8.0 Mitsubishi Colt VII (2002 - 0 265 232 175 (0265232175)



Cena:

1100 zł

Zadzwoń - 504 102 103
 
Sprawdź możliwość naprawy

Informacje o produkcie:

Producent: BOSCH

Symbole: 8.0

Marka: Mitsubishi

Model: Colt VII

Rok produkcji: 2002 - 2013

Numer seryjny: 0 265 232 175 (0265232175)


Opis:

Sterownik pompy ABS Bosch 8.0 stosowany w samochodach Mitsubishi Colt

Nr sterownika 0 265 232 175, (0265232175), 4670A401

nr pompy 0 265 800 844, (0265800844)


Usterki:

Silnik pompy pracuje stale.
Jednostka sterująca ABS nie wysyła żadnych danych do magistrali CAN, a błędy związane z „wadliwą siecią CAN” są zapisywane w innych jednostkach sterujących.
 

Błędy:

  • Awarie czujników kół
  • Awaria pompy
  • Brak ciśnienia hamowania na jednym z kół
  • Brak komunikacji z ABS
  • 01435 - Czujnik ciśnienia hamowania - G201
  • 059B - Nadajnik ciśnienia hamowania - G201 

Powiązane vlogi


  • Co to jest hybrydowy sterownik ABS?

    Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

  • Demontaż sterownika ABS BMW E39 E60.

    Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS w BMW pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód. Typowe objawy uszkodzenia sterownika ABS BMW: Błąd czujnika prędkości obrotów koła Brak komunikacji z sterownikiem ABS Po nagrzaniu zapala się ABS jak ostygnie gaśnie ABS raz działa raz nie działa i zapala się kontrolka Błąd czujnika powraca pomimo wymiany czujnika na nowy Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

  • Błędy czujników ABS VW i Audi

    Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód.

Powiązane artykuły

[email protected]

 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103

Zamów rozmowę

Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".