Cena: | 1100 zł |
Zadzwoń - 504 102 103 | |
Sprawdź możliwość naprawy |
Informacje o produkcie:
Producent: BOSCH
Symbole: 8.0
Marka: Fiat
Model: Punto
Rok produkcji: 1999 - 2012
Numer seryjny: 0 265 232 913 (0265232913)
Opis:
Sterownik pompy ABS Bosch 8.0 stosowany w samochodach Fiat Punto
Nr sterownika 0 265 232 913, (0265232913), 51894800
nr pompy 0 265 801 124, (0265801124)
Usterki:
Silnik pompy pracuje stale.
Jednostka sterująca ABS nie wysyła żadnych danych do magistrali CAN, a błędy związane z „wadliwą siecią CAN” są zapisywane w innych jednostkach sterujących.
Błędy:
Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.
Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS w BMW pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód. Typowe objawy uszkodzenia sterownika ABS BMW: Błąd czujnika prędkości obrotów koła Brak komunikacji z sterownikiem ABS Po nagrzaniu zapala się ABS jak ostygnie gaśnie ABS raz działa raz nie działa i zapala się kontrolka Błąd czujnika powraca pomimo wymiany czujnika na nowy Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.
Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód.