Sterownik pompy ABS - 10.0960-0355.3 (10096003553)



Cena:

1500 zł

Zadzwoń - 504 102 103
 
Sprawdź możliwość naprawy

Informacje o produkcie:

Producent: ATE

Symbole: 10039928594

Marka: AUDI

Model: A2, A3, A4, A8, TT

Rok produkcji: 1999, 2000,  2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2008,

Numer seryjny: 10.0960-0355.3 (10096003553)


Opis:

ABS firmy ATE o oznaczeniu MK60  jest używany przez różnych producentów samochodów, takich jak: Audi, Volkswagen, Mercedes i wielu innych. Występujące usterki różnią się w zależności od marki i modelu samochodu. Błędy w ATE MK60 są głównie spowodowane złymi połączeniami wewnątrz sterownika (zimne luty) lub uszkodzonym silnikiem pompy.


Usterki:

 

Problem z sterownikiem ABS ATE MK60 pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód. Typowe objawy uszkodzenia sterownika ABS:
  • Błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • Brak komunikacji z sterownikiem ABS
  • Po nagrzaniu zapala się ABS jak ostygnie gaśnie
  • ABS raz działa raz nie działa i zapala się kontrolka
  • Błąd czujnika powraca pomimo wymiany czujnika na nowy

 

  • 059B - Czujnik ciśnienia hamulca – G201
  • 01435 - Czujnik ciśnienia hamulca – G201
  • 01130 - Błędna operacja (046A)
  • Zakłócenie systemu CAN-Bus

Powiązane vlogi


  • Demontaż i montaż pompy ABS firmy ATE z samochodu Seat.

    irma elektrobip.pl zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli uszkodzeniu uległ sterownik pompy ABS, wystarczy do naprawy wysłać samą tą część. W wielu przypadkach możemy odkręcić sam sterownik, nie ruszając pompy i dalej jeździć samochodem, tyle, że bez ABSu. W Seacie umiejscowienie pompy uniemożliwia taki manewr, musimy ją więc wymontować w całości. Dojście jest bardzo utrudnione, ponieważ jest w tym miejscu bardzo ciasno. Pierwszym krokiem jest odpięcie wtyczki sterownika. Konstrukcja wtyczki posiada układ dociśnięcia poprzez specjalną dźwignie. Należy ją otwierać właśnie przez tę dźwignię. Z drugiej strony możemy jej pomóc wkrętakiem. Następnie odkręcamy przewody hydrauliczne, łączące sterownik z pompą hamulcową i hamulcami. Tam dojście tylko kluczem płaskim „10”. Sama pompa przymocowana jest na jedną śrubę i wsunięta w uchwyt w karoserii. Teraz zostaje wyjęcie jej z auta. Przez ograniczony dostęp trochę się namęczymy, ale w tym wypadku nie musimy opuszczać silnika. Do naprawy możemy wysłać całą pompę, jak i sam sterownik. Przy wysyłaniu całej pompy pamiętajmy, aby zabezpieczyć się przed wylaniem resztek płynu w paczce. Najlepszy do tego będzie np. worek strunowy.

 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103

Zamów rozmowę

Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".