Instrukcja - zobacz jak zdemontować pompę ABS w samochodzie Seat

Awarie ABSu to z reguły uszkodzenia elektroniki. Jeśli jesteśmy pewni, że w układzie hamowania uszkodził się właśnie ten element, można wysłać do nas sam sterownik. Autem będzie można dalej jeździć, pamiętając o tym, że nie zadziała układ antyblokujący. Jeśli zaś nie wiesz co jest przyczyną awarii, a wykluczyłeś czujniki przy kołach oraz uszkodzenie ich przewodów, wyślij do nas całą pompę. Taka naprawa wiąże się jednak z koniecznością odpowietrzenia układu hamulcowego. Regenerujemy i naprawiamy nie tylko sterowniki, ale i całe pompy ABS.

 

Niestety umiejscowienie pompy ABS w tym samochodzie uniemożliwia demontaż samego sterownika, dlatego wymontować musimy całość.

Najpierw wypinamy wtyczkę.

Następnie odkręcamy przewody hamulcowe.

Najlepsza będzie do tego płaska „10”.

Pompa zamocowana jest na jedną śrubę.

 

Po odkręceniu wysuwamy ją z miejsca montażu.

I ostrożnie wyciągamy z z auta.

 

Do naprawy możemy wysłać sam sterownik.