Rozmowa będzie trwać do wyczerpania tematu, natomiast nie dłużej niż 15 minut, ponieważ nasza centrala telefoniczna nie pozwala na dłuższe nagrania oraz dlatego, że technicy mają umówione rozmowy co 15 minut również w innych sprawach, dlatego przygotuj się dobrze do tej rozmowy.
W przypadku, gdy Technik podczas rozmowy stwierdzi, że jest potrzeba kontynuacji Teleporady, wyznaczy jej termin podczas rozmowy lub jeśli będzie taka możliwość, oddzwoni jeszcze raz od razu. Jest też możliwość zamówienia bezpłatnej kontynuacji Teleporady, jeśli Technik wyrazi zgodę, za pomocą przycisku Kontynuacja Teleporady za zgodą Technika - 0 zł.
Jeżeli Teleporada nie może być kontynuowana z powodu niedostatecznych informacji, które mogły być zebrane przez Zamawiającego przed Teleporadą zgodnie z cennikiem, następna Teleporada będzie o 50%
tańsza:
Zamów kolejną Teleporadę w tej samej sprawie - 100 zł
Aby zwiększyć skuteczność rozmowy i uniknąć zakupu dodatkowych rozmów, przygotuj takie informacje jak marka pojazdu, model, generacja, rocznik, pojemność, następnie nazwa części w sprawie której zamawiasz Teleporadę (o ile wiesz jaka to część), numery tej części oraz kody usterek odczytane testerem diagnostycznym (nazwa testera, jeśli jest znana) wraz z ich opisem. Numer części można odczytać z obudowy części lub za pomocą testera diagnostycznego (identyfikacja sterownika).
Przygotuj sobie na czas rozmowy kartkę i długopis, by móc zapisać sobie informacje przygotowane przez Technika
Po zakończonej rozmowie Zamawiający najczęściej wie jakie podjąć działania,
aby przybliżyć się do rozwiązania problemu związanego z
elektroniką samochodową w swoim pojeździe.
Technik posiada wiedzę z zakresu elektroniki
samochodowej. Teleporada dotyczy tematów związanych z
elektroniką. Elektronik to nie mechanik. Jeśli
Technik udzieli dodatkowych informacji wykraczających
poza tematykę elektroniki samochodowej,
czyli np. mechaniki, mechatroniki lub obsługi testera diagnostycznego,
zrobi to w oparciu o swoją wiedzę, aby zadziałać na korzyść Zamawiającego
rozmowę lub po to, aby uzupełnić informacje o usterce elektronicznej.
Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
1. Teleporada realizowana jest poprzez połączenie telefoniczne, poprzedzone potwierdzeniem terminu zamówionej Teleporady za pomocą wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu Zamawiającego.
2. Teleporady udzielane są w dni powszednie w godzinach 8.00 – 14.00.
3. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia w trakcie udzielania Teleporady woli kontaktu z konkretnym Technikiem. Wolę taką można też wyrazić Zamawiając Teleporadę, w polu "Dodatkowe informacje".
4. Jeżeli w trakcie udzielania Teleporady personel Elektro-BIP uzna, że konieczne jest wykonanie dodatkowych badań w pojeździe, diagnostyki komputerowej lub pomiarów, a są to informacje inne niż Informacje do rozmowy Technik może wyrazić zgodę na Kontynuację Teleporady za zgodą Technika - 0 zł, na Stronie elektrobip.pl → przycisk Zamów → Teleporadę → Kontynuacja Teleporady na podstawie hasła podanego przez Technika.
5. Zamawiający zobowiązany jest w trakcie udzielania Teleporady do powstrzymania się od wypowiadania lub przesyłania treści powszechnie uchodzących za obraźliwe, wulgarne, naruszające dobra osobiste personelu Elektro-BIP lub naruszające przepisy prawa. W przypadku naruszenia powyższej zasady personel Elektro-BIP ma prawo przerwać udzielanie Teleporady i odnotować ten fakt.
6. Zamawiający – po rejestracji terminu udzielenia Teleporady
– powinien zapewnić możliwość kontaktu ze sobą za pośrednictwem telefonu, musi być włączony,
oraz dźwięki włączone –
w ustalonym dniu i przedziale czasowym. Technik może zadzwonić 5 minut przed wyznaczonym czasem i maksymalnie 15 minut po wyznaczonym czasie. Jeśli z jakichś przyczyn nie skontaktowano się z Tobą w przedziale czasowym
zadzwoń na numer +48 504 102 103 i wybierz
wewnętrzny 1, a na początku rozmowy podaj numer zamówionej Teleporady.
7. Obsługujemy połączenia do Polski oraz krajów
Unii Europejskiej:
Austria,
Azory,
Belgia,
Bułgaria,
Chorwacja,
Cypr,
Czechy,
Dania,
Estonia,
Finlandia,
Francja,
Grecja,
Gujana Francuska,
Gwadelupa,
Hiszpania,
Holandia,
Irlandia,
Islandia,
Liechtenstein,
Litwa,
Luksemburg,
Łotwa,
Madera,
Malta,
Martynika,
Niemcy,
Norwegia,
Portugalia,
Reunion,
Rumunia,
Słowacja,
Słowenia,
Szwecja,
Watykan,
Węgry,
Włochy,
Wyspy Kanaryjskie,
Wyspy Martyńskie,
Wyspa Zuzanny.
Ze względu na ograniczenia techniczne, nie wykonujemy połączeń do pozostałych krajów niż wyżej wymienione.
Nazwa firmy: Elektro-BIP Krystian Mielewczyk
Adres: ul. Pucka 41, 84-240 Reda
NIP: 586-213-90-00
REGON: 220610188
Kontakt: +48 504 102 103
Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży Teleporady przez Elektro-BIP Krystian Mielewczyk, zwany dalej Sprzedawcą.
Klient może składać zamówienia poprzez stronę internetową, pośredniczącym serwisem jest Przelewy24.
Ceny Teleporady podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
W przypadku Teleporady, płatność jest realizowana przez Przelewy24. Zamówienie jest realizowane po otrzymaniu płatności.
Zamówienie Teleporady jest realizowane drogą elektroniczną. W ramach jednej Teleporady, Technik rozmawia na temat jednego pojazdu i jednej usterki lub grupy usterek dotyczących jednego podzespołu.
Uwagi dotyczące Teleporady należy nam przekazać w ciągu 30 minut od zakończenia rozmowy, na stronie elektrobip.pl zakładka Kontakt → przycisk Uwagi odnośnie Teleporady, należy tam wpisać swój numer telefonu który był podany do rozmowy. Brak przesłania uwag w ciągu 30 minut od zakończenia rozmowy jest równoznaczny z brakiem uwag dotyczących przebiegu rozmowy.
Nie można zareklamować rozmowy, jeśli Zamawiający podczas rozmowy nie był do niej przygotowany zgodnie z zapisami w regulaminie oraz punkcie
"Jak przygotować się do rozmowy?"
Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy, tj. anulowania Teleporady w dowolnym terminie, jednak nie dłużej niż 15 minut przed zaplanowaną rozmową. Może to zrobić tutaj: Anuluj zamówioną Teleporadę
Technik podejmuje maksymalnie trzy próby skontaktowania się z Zamawiającym w celu realizacji Teleporady, w odstępach nie mniejszych niż 5 minut. W przypadku braku kontaktu z Zamawiającym, Technik zaprzestaje dalszych prób, a udzielenie Teleporady w ustalonym terminie zostaje anulowane. Kolejna Teleporada może być udzielona po ponownym zamówieniu rozmowy. W przypadku problemów technicznych i przerwania z tego powodu udzielania Teleporady Zamawiający powinien poczekać na ponowne połączenie, nie wykonując w tym czasie innych połączeń, a w razie niepowodzenia tych prób należy skontaktować się tutaj. W przypadku anulowania terminu udzielenia Teleporady z winy Elektro-BIP zostanie uzgodniony z Zamawiającym inny termin realizacji Teleporady.
Elektro-BIP zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO. Zamawiając rozmowę, wyrażasz zgodę na jej nagrywanie, zasady przetwarzania danych osobowych są tutaj.
W przypadku Teleporady, termin jest ustalany przez Klienta, a następnie akceptowany lub odrzucany przez Elektro-BIP. Klient może wybrać termin maksymalnie dwa tygodnie do przodu.
Regulamin jest ważny od daty opublikowania na stronie internetowej (08.08.2023r.). Elektro-BIP zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
ul. Pucka 41 84-240 Reda |
|
+48 504 102 103 |
Zamów rozmowę
Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".