PRZECZYTAJ - TO WAŻNE !!!

Usługę należy zamówić po upewnieniu się, że daną część i usterkę naprawiamy oraz po zapoznaniu się z ofertą.

Jeśli część wyślesz bez zapoznania się z ofertą, nie będziesz wiedział co Cię czeka gdy dotrze do naszego serwisu -
- czyli jakie będą koszty i ile czasu zajmie naprawa.
Jeśli wyślesz coś, czego nie naprawiamy i z tego powodu będziemy musieli odesłać część,
zostaniesz obciążony kosztem 100 zł za obsługę zlecenia.


Jak sprawdzić czy daną część i usterkę naprawiamy oraz dowiedzieć się co Cię czeka po przesłaniu paczki do Elektro-BIP?

  • Zadzwoń na infolinię 504 102 103, od poniedziałku do soboty w godzinach 8-21
  • ZADZWOŃ DO NAS
  • Zamów rozmowę w sprawie oferty
  • ZAMÓW ROZMOWĘ
    Na stronie głównej jest menu, gdzie po marce i modelu dowiesz się czy daną część obsługujemy, natomiast szczegółową ofertę poznasz tylko telefonicznie.

    Otwórz zamówienie

    Zamów rozmowę

    Back To Top

    Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".