Cena: | 1900 zł |
Zadzwoń - 504 102 103 | |
Sprawdź możliwość naprawy |
Informacje o produkcie:
Producent: ATE
Marka: Ford
Model: Fiesta
Rok produkcji: 2008 - 2017
Numer seryjny: 10.0961-0193.3, 28.5611-1514.3, 10.0622-3265.1, CV21-2C405-AE, 1117, 10.0212-0922.4, 612A050099D, (10096101933,28561115143,10062232651,CV212C405AE,1117,10021209224,612A050099D,)
Opis:
Usterki:
irma elektrobip.pl zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli uszkodzeniu uległ sterownik pompy ABS, wystarczy do naprawy wysłać samą tą część. W wielu przypadkach możemy odkręcić sam sterownik, nie ruszając pompy i dalej jeździć samochodem, tyle, że bez ABSu. W Seacie umiejscowienie pompy uniemożliwia taki manewr, musimy ją więc wymontować w całości. Dojście jest bardzo utrudnione, ponieważ jest w tym miejscu bardzo ciasno. Pierwszym krokiem jest odpięcie wtyczki sterownika. Konstrukcja wtyczki posiada układ dociśnięcia poprzez specjalną dźwignie. Należy ją otwierać właśnie przez tę dźwignię. Z drugiej strony możemy jej pomóc wkrętakiem. Następnie odkręcamy przewody hydrauliczne, łączące sterownik z pompą hamulcową i hamulcami. Tam dojście tylko kluczem płaskim „10”. Sama pompa przymocowana jest na jedną śrubę i wsunięta w uchwyt w karoserii. Teraz zostaje wyjęcie jej z auta. Przez ograniczony dostęp trochę się namęczymy, ale w tym wypadku nie musimy opuszczać silnika. Do naprawy możemy wysłać całą pompę, jak i sam sterownik. Przy wysyłaniu całej pompy pamiętajmy, aby zabezpieczyć się przed wylaniem resztek płynu w paczce. Najlepszy do tego będzie np. worek strunowy.
Firma elektrobip.pl zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli uszkodzeniu uległ sterownik pompy ABS, wystarczy do naprawy wysłać samą tą część. W innym przypadku wysyłamy całą pompę. W takim wypadku pamiętajmy, aby zabezpieczyć się przed wylaniem resztek płynu w paczce. Najlepszy do tego będzie np. worek strunowy. Należy także zabezpieczyć gniazdo sterownika oraz znajdujące się w nim piny.