Cena: | 1900 zł |
Zadzwoń - 504 102 103 | |
Sprawdź możliwość naprawy |
Informacje o produkcie:
Producent: ATE
Marka: Ford
Model: C-Max
Rok produkcji: 2010 - 2019
Numer seryjny: 10.0961-0153.3, BV61-2C405-AK, 28.5611-9810.3, 10.0622-3269.1, 1102, 10.0212-0929.4, (10096101533,BV612C405AK,28561198103,10062232691,1102,10021209294,)
Opis:
Usterki:
irma elektrobip.pl zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli uszkodzeniu uległ sterownik pompy ABS, wystarczy do naprawy wysłać samą tą część. W wielu przypadkach możemy odkręcić sam sterownik, nie ruszając pompy i dalej jeździć samochodem, tyle, że bez ABSu. W Seacie umiejscowienie pompy uniemożliwia taki manewr, musimy ją więc wymontować w całości. Dojście jest bardzo utrudnione, ponieważ jest w tym miejscu bardzo ciasno. Pierwszym krokiem jest odpięcie wtyczki sterownika. Konstrukcja wtyczki posiada układ dociśnięcia poprzez specjalną dźwignie. Należy ją otwierać właśnie przez tę dźwignię. Z drugiej strony możemy jej pomóc wkrętakiem. Następnie odkręcamy przewody hydrauliczne, łączące sterownik z pompą hamulcową i hamulcami. Tam dojście tylko kluczem płaskim „10”. Sama pompa przymocowana jest na jedną śrubę i wsunięta w uchwyt w karoserii. Teraz zostaje wyjęcie jej z auta. Przez ograniczony dostęp trochę się namęczymy, ale w tym wypadku nie musimy opuszczać silnika. Do naprawy możemy wysłać całą pompę, jak i sam sterownik. Przy wysyłaniu całej pompy pamiętajmy, aby zabezpieczyć się przed wylaniem resztek płynu w paczce. Najlepszy do tego będzie np. worek strunowy.
Firma elektrobip.pl zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli uszkodzeniu uległ sterownik pompy ABS, wystarczy do naprawy wysłać samą tą część. W innym przypadku wysyłamy całą pompę. W takim wypadku pamiętajmy, aby zabezpieczyć się przed wylaniem resztek płynu w paczce. Najlepszy do tego będzie np. worek strunowy. Należy także zabezpieczyć gniazdo sterownika oraz znajdujące się w nim piny.