Cena: | 3500 zł |
Zadzwoń - 504 102 103 | |
Sprawdź możliwość naprawy |
Informacje o produkcie:
Producent: BOSCH
Marka: Opel, Saab
Model: Vectra, Signum, Frontera, Astra, Zafira, Saab 9-3, Saab 9-5
Rok produkcji: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Oznaczenie silnika: Y20DTH, Y22DTR
Pojemność silnika: 2.0, 2.2
Numer seryjny: 0470504209
Opis:
Usterki:
P0070 - temperatura powietrza otoczenia- duża/mała wartość na wejściu
P0100 - za mocne/słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora przepływu powietrza
P0101 - nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza
P0102 - za niski sygnał z przepływomierza powietrza
P0103 - za wysoki sygnał z przepływomierza powietrza
P0104 - nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza – usterka czasowa
P0105 - za mocne/słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania, nieprawdopodobne ciśnienie atmosferyczne do ciśnienia doładowania
P0106, P0107, P0108, P0109 - nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
P0110 - czujnik temperatury powietrza wlotowego, za silne/słabe wejście obiegu prądowego
P0111 - czujnik temperatury powietrza zasysanego
P0115 - obieg prądowy temperatury płynu chłodzącego silnika – za mocne/słabe wejście, wadliwe działanie temperatury cieczy chłodzącej
P0120 - korelacja czujników 1-2 pozycji pedału gazu
P0122 - czujnik położenia przepustnicy – zwarcie do masy
P0123 - czujnik położenia przepustnicy – zwarcie do plusa zasilania
P0124 - czujnik położenia przepustnicy – usterka pojawia się okresowo
P0125 - czujnik temperatury płynu chłodzącego
P0126 - czujnik temperatury płynu chłodzącego
P0129 - nieprawidłowe działanie zaworu EGR
P0130, P0131, P0132, P0133, P0134 - nieprawidłowy sygnał sondy
P0135 - uszkodzenie w obwodzie grzania sondy
P0136, P0137, P0138, P0139, P0140, P0141, P0142, P0143, P0144, P0145, P0146 - sygnał sondy 2 za wysoki, szkodzenie w obwodzie grzania sondy 2
P0219 - zbyt duża prędkość silnika
P0220 - sensor 2 pozycji pedału gazu za wysoka wartość na wejściu
P0234 - obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie/ujemne
P0243 - zawór ograniczający ciśnienie doładowania – wysokie/niskie napięcie
P0300 - diagnostyka obwodu wysokiego ciśnienia
P0335 - obwód czujnika wału korbowego poza zakresem
P0340 - obwód czujnika położenia wałka rozrządu
P0381 - lampka kontrolna żarzenia – wysokie/niskie napięcie
P0400 - obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie/niskie
P0500 - sygnał prędkości pojazdu do prędkości silnika i masy wtrysku
P0530 - czujnik ciśnienia klimatyzacji – duża/mała wartość na wejściu
P0560 - za wysokie wejście napięcia systemu
P0602 - elektroniczna jednostka sterująca
P0606 - wewnętrzny błąd w komunikacji jednostki sterującej
P0638 - obwód elektrozaworu przepustnicy, napięcie za wysokie/niskie
P0650 - wskaźnik nieprawidłowego działania
P0660 - zawór elektromagnetyczny regulujący poziom zawirowania – wysokie/niskie/przerwany napięcie
P0700 - obwód sygnalizacji usterki
P0703 - nieprawidłowy sygnał przełącznika hamulców
P0704 - nieprawidłowy sygnał przełącznika sprzęgła
P1105 - za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego
P1222 - nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1530, P1540 - przerwany obwód układ klimatyzacji
P1590 - obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie/niskie
P1610, P1611, P1612, P1613, P1614, P1615 - niezaprogramowana funkcja blokady rozruchu
P1620, P1622 - wysokie/niskie napięcie w obwodzie 1/2 napięcia odniesienia 5V
P1625 - główny Przekaźnik otwiera się zbyt późno/wcześnie
P1630 - nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa
P1632, P1633 - nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1634 - nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa
P1650 - kontrolka serwisowa – wysokie/niskie napięcie
P1651 - nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1813 - za niskie napięcie regulacji momentu obrotowego