Firma Elektro-Bip specjalizuje się w naprawie i wzmacnianiu sterowników pompy ABS występujących w marce Volvo.
W modelu S80 I (1998-2006) producent instalował pompy ABS firmy ATE

Ford transit connect sterownik pompy abs ate mk61

Sterownik pompy ABS ATE MK26 ESP

ATE MK61

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:

10.0961-0404.3    10.0613-3448.3    00401094D100
10.0961-0408.3    10.0619-3386.1    6119210035C
10.0961-0414.3    10.0622-3008.1    612905003D7
10.0961-0421.3    10.0622-3008.1    61322400143
10.0961-0422.3    10.0622-3008.1    61322400143
10.0961-0425.3    10.0622-3892.1    6153010010F
10.0961-0424.3    10.0622-3892.1    616412001AF
10.0961-0415.3    10.0622-3008.1    6147030031F
10.0961-0403.3    10.0613-3299.3    00401094C200

ATE MK26 

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • Brak ciśnienia hamowania w jednym z kół
  • Brak komunikacji z sterownikiem ABS


Numery części:

10.0926-0404.3    10.0613-3608.3    31261142 
10.0926-0405.3    10.0613-3688.3    30681619
10.0926-0406.3    10.0619-3035.1    31273882
10.0926-0409.3    10.0619-3550.1    31329137
10.0926-0410.3    10.0619-3551.1    31329139
10.0926-0414.3    10.0622-3380.1    31400101AA
10.0926-0416.3    10.0622-3553.1    31400101
10.0926-0416.3    10.0622-3556.1    31329139
10.0926-0418.3    10.0622-3803.1    
10.0926-0419.3    10.0622-3804.1    

 Sterownik pompy ABS ATE MK20

Volvo S60 pompa ABS ATE MK25

ATE MK20

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:

10.0949-0400.3    9472095    3X8399
10.0949-0401.3    98FG-2C013-BA    5WK8 444
10.0949-0402.3    9472650    3X2795
10.0949-0404.3    9472088    3X5502
10.0949-0405.3    9472866    
10.0949-0406.3    9472969    3X6083
10.0949-0407.3    9470582    346969
10.0949-0409.3    9496440    3X6118
10.0949-0410.3    9472971    346982
10.0949-0411.3    9472100    3X6087
10.0949-0412.3    9469450    346984
10.0949-0414.3    9485711    3X6208
10.0949-0415.3    9485710    
10.0949-0416.3    9467587    343700
10.0949-0419.3    9496942    346969
10.0949-0420.3    9496946    346982
10.0949-0421.3    8622093    346984
10.0949-0422.3    8619535    346969
10.0949-0423.3    8619538    346982
10.0949-0424.3    8622093    3X6984
10.0949-0425.3    8619541    343700

 

ATE MK25

 

Usterki:

  • Awaria silnika pompy ABS
  • Usterka czujnika ciśnienia

Numery części:

10.0925-0402.3    5WK8 4000    8619968
10.0925-0403.3    5WK8 4002    8671224
10.0925-0404.3    5WK8 4003    8671222
10.0925-0405.3    5WK8 4034    3064982
10.0925-0407.3        30714136
10.0925-0411.3    00401396D0    30714956
10.0925-0412.3    00401398D0    30714960
10.0925-0413.3    00401398D0    30714958
10.0925-0415.3    00401396E0    30793445
10.0925-0416.3    5WK8 4002    8671224

 

Jeżeli masz jakiś inny sterownik zadzwoń lub napisz do nas maila.

Dlaczego my

Naprawa w Elektro-bip


Gwarancja i pewne działanie

Przetestowany na samochodzie

Sterownik dopasowany do Twojego Auta

Opcja wzmocnienia konstrukcji sterownika



Sterownik z innego źródła


Brak gwarancji lub rozruchowa

Dodatkowe koszty programowania

Sterownik uszkodzony lub z ukryta wadą

Słaba konstrukcja; z czasem wystąpią usterki

Dobrze wiedzieć

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:

        - rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.

        - kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.

        - czy auto posiada instalacje gazową?

        - kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe

        - jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

1

Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.

1

Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.

1

Gdy już wiesz gdzie wysłać elektronikę samochodową do naprawy pozostaje ją zapakować i wysłać. Do paczki dołącz adres zwrotny nr telefonu oraz opis usterki. Kuriera zamówisz na stronie kurjerzy.pl oraz furgonetka.pl 

       Na szczególna uwagę zasługuje pakowanie mechatroniki i sterownika automatycznej skrzyni biegów gdzie należy dodatkowo zabezpieczyć część by dotarła do naprawy w całości.

        

1

Na pytanie czy warto kupić sterownik używany odpowiadamy tak - to zależy od modelu danego sterownika. 

          Warto zakupić sterownik używany w przypadku gdy jest to rodzaj sterownika, który rzadko się psuje. Jeśli nie możesz znaleźć naprawy swojego sterownika to najprawdopodobniej takie sterowniki się nie uszkadzają za często i na rynku wtórnym znajdziesz mnóstwo ofert w niskich cenach. Gdy wpiszesz numery swojego sterownika w wyszukiwarce to znajdziesz sterowniki używane w atrakcyjnej cenie. Taki zakup obarczony jest małym ryzykiem zakupu uszkodzonej części.

              Zupełnie inna jest sytuacja gdy mamy do czynienia z sterownikiem, który bardzo często się psuje. Powiedzenie "ten typ tak ma" można użyć do wielu rodzajów notorycznie psujących się części samochodowych. Zakup takiego sterownika lub części stanowczo odradzamy. Po to jest Elektro-bip, żeby wyjaśnić kiedy warto kupić sterownik używany a kiedy skorzystać z naprawy lub wymiany sterownika na wzmacniany. Kupując używany sterownik trzeba go programować a większość elektroników robi to źle bo programują tylko immobilizer a program sterujący jest od poprzedniego auta co może być przyczyna nawet późniejszego złomowania auta bo coś się dzieje a błędów nie zgłasza. Sterowniki takie mogą być uszkodzone co okaże się dopiero po zaprogramowaniu co wiąże się z poniesieniem kosztów i trzeba szukać kolejnego sterownika. 

1

Opracowywane przez lata technologie wzmacniania sterowników zwiększają ich żywotność. Rodzaj zastosowanego wzmocnienia zależy od rodzaju sterownika. Sterownik który ma wzmocnioną w Elektro-bip konstrukcję jest odporniejszy na działanie temperatury i jest w stanie znieść większe obciążenia prądowe. W przypadku wymiany cyny stosujemy cynę która topnieje nie w 170 a w 240 stopniach co znacznie poprawia trwałość sterownika. Wzmocnienie jednego z sterowników opisuje dokładnie jeden z naszych artykułów w bazie wiedzy.

1

Tak, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze i większość naprawianych przez nas części wymontujesz samemu. Elektro-bip stworzył filmy z instrukcjami demontażu znajdują się one w dziale wiki oraz na stronie o naprawie danej części. Wybierz z menu jakie masz auto i sprawdź czy jest film instruktażowy jak wymontować daną część.

1

Naprawa w Elektro-bip zawsze się opłaca. Nasz cennik skonstuowany jest tak, by dla znanych usterek można było podać cenę naprawy z góry a dla innych przypadków dokładna wycena następuje po oględzinach u elektronika. U nas do momentu wyceny nic nie płacisz. Biorąc pod uwagę testowanie, programowanie, wzmacnianie, najwyższą jakość wykonania i gwarancję masz pewność że cena którą zapłacisz w Elektro-Bip jest najkorzystniejsza. Kombinowanie dookoła zazwyczaj wychodzi drożej i dłużej niż naprawa w Elektro-Bip.

1

Nie, spokojnie możesz odłączyć sterownik bez utraty programu, ustawień lub immobilizera. W niektórych tylko systemach Abs może być konieczne wykonanie nastaw podstawowych lub kodowania wersji. Takie procedury wykonuje się testerem diagnostycznym.


Trzy kroki do szybkiej naprawy

Zobacz jakie to proste!



01

ZAMAWIASZ


Zamówienie usługi

Zamów naprawę korzystając z formularza lub zadzwoń do nas. Aby ustalić czy daną część naprawiamy skorzystaj z wyboru naprawy lub modelu pojazdu. Na stronie naprawy znajdziesz możliwe usterki i pomocne instrukcje oraz dedykowany do twojej naprawy formularz



02

NAPRAWIAMY


Część w naprawie

Gdy już otrzymamy część kontaktujemy się z Tobą po wykonaniu wstępnej weryfikacji i wyceny. Wspólnie ustalamy optymalne rozwiązanie zależnie od zgłaszanego problemu.



03

SPRAWNE AUTO


Wysyłka zwrotna / Odbiór części

Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon

Opinie Naszych Klientów



Zamów rozmowę
Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".