Firma Elektro-Bip specjalizuje się w naprawie i wzmacnianiu sterowników pompy ABS występujących w Renault. 
W modelu Laguna I (1993-2001) producent instalował pompy ABS firmy Bosch i ATE.

 

Sterownik pompy abs bosch 5.4 Sterownik pompy abs ate mk20

Bosch 5.4

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:

0 273 004 104    0 265 216 626    7700 424 814
0 273 004 168    0 265 216 423    7700 844 250
0 273 004 237    0 265 216 487    7700 416 533
0 273 004 279    0 265 216 555    7700423034 
0 273 004 281    0 265 216 556    7701043728 
0 273 004 350    0 265 216 634    7700426353
0 273 004 394    0 265 216 678    7700 430 230
0 273 004 394    0 265 216 679    7700 430 230
0 273 004 394    0 265 216 731    7700 432 644
0 273 004 395    0 265 216 680    7701 045 832
0 273 004 395    0 265 216 681    7701 045 832
0 273 004 395    0 265 216 732    7700 432 643
0 273 004 406    0 265 216 726    6025 314 081
0 273 004 418    0 265 216 702    7700432639
0 273 004 418    0 265 216 703    7701046407
0 273 004 418    0 265 216 730    7700 432 641 
0 273 004 445    0 265 216 690    7700 314 206
0 273 004 445    0 265 216 691    7701 046 605 
0 273 004 460    0 265 216 739    7700 314 962
0 273 004 460    0 265 216 740    7700 315 090
0 273 004 620    0 265 216 880    BC BO2 AAY3
0 273 004 620    0 265 216 881    7701 050 128
0 273 004 621    0 265 216 870    8200 085 584
0 273 004 621    0 265 216 872    8200 085 584
0 273 004 621    0 265 216 873    8200 085 584
0 273 004 621    0 265 216 879    8200085584
0 273 004 678    0 265 216 953    8200 176 161
0 273 004 679    0 265 216 955    8200 178 156
0 273 004 935    0 265 216 782    7700 436 643
0273 004 482    0 265 216 767    7700 436 468
0 265 216 426    6025 314 081
0 265 216 625    7700 424 814
0 265 216 735    7700 432 643
0 265 216 958    8200 176 161
0 273 004 329    0 265 216 606    6025 310 169
0 273 004 331    0 265 216 608    7700 423 070
0 273 004 331    0 265 216 609    7701 043 775
0 273 004 329    0 265 216 607    6025 370 754
0 273 004 146    0 265 216 481    7701 042 515 

ATE MK20

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:

10.0946-1400.3    3X5686
10.0946-1401.3    3X4893
10.0946-1402.3    3X2124
10.0946-1403.3    3X4893

Dlaczego my

Naprawa w Elektro-bip


Gwarancja i pewne działanie

Przetestowany na samochodzie

Sterownik dopasowany do Twojego Auta

Opcja wzmocnienia konstrukcji sterownika



Sterownik z innego źródła


Brak gwarancji lub rozruchowa

Dodatkowe koszty programowania

Sterownik uszkodzony lub z ukryta wadą

Słaba konstrukcja; z czasem wystąpią usterki

Dobrze wiedzieć

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:

        - rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.

        - kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.

        - czy auto posiada instalacje gazową?

        - kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe

        - jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

1

Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.

1

Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.

1

Gdy już wiesz gdzie wysłać elektronikę samochodową do naprawy pozostaje ją zapakować i wysłać. Do paczki dołącz adres zwrotny nr telefonu oraz opis usterki. Kuriera zamówisz na stronie kurjerzy.pl oraz furgonetka.pl 

       Na szczególna uwagę zasługuje pakowanie mechatroniki i sterownika automatycznej skrzyni biegów gdzie należy dodatkowo zabezpieczyć część by dotarła do naprawy w całości.

        

1

Na pytanie czy warto kupić sterownik używany odpowiadamy tak - to zależy od modelu danego sterownika. 

          Warto zakupić sterownik używany w przypadku gdy jest to rodzaj sterownika, który rzadko się psuje. Jeśli nie możesz znaleźć naprawy swojego sterownika to najprawdopodobniej takie sterowniki się nie uszkadzają za często i na rynku wtórnym znajdziesz mnóstwo ofert w niskich cenach. Gdy wpiszesz numery swojego sterownika w wyszukiwarce to znajdziesz sterowniki używane w atrakcyjnej cenie. Taki zakup obarczony jest małym ryzykiem zakupu uszkodzonej części.

              Zupełnie inna jest sytuacja gdy mamy do czynienia z sterownikiem, który bardzo często się psuje. Powiedzenie "ten typ tak ma" można użyć do wielu rodzajów notorycznie psujących się części samochodowych. Zakup takiego sterownika lub części stanowczo odradzamy. Po to jest Elektro-bip, żeby wyjaśnić kiedy warto kupić sterownik używany a kiedy skorzystać z naprawy lub wymiany sterownika na wzmacniany. Kupując używany sterownik trzeba go programować a większość elektroników robi to źle bo programują tylko immobilizer a program sterujący jest od poprzedniego auta co może być przyczyna nawet późniejszego złomowania auta bo coś się dzieje a błędów nie zgłasza. Sterowniki takie mogą być uszkodzone co okaże się dopiero po zaprogramowaniu co wiąże się z poniesieniem kosztów i trzeba szukać kolejnego sterownika. 

1

Opracowywane przez lata technologie wzmacniania sterowników zwiększają ich żywotność. Rodzaj zastosowanego wzmocnienia zależy od rodzaju sterownika. Sterownik który ma wzmocnioną w Elektro-bip konstrukcję jest odporniejszy na działanie temperatury i jest w stanie znieść większe obciążenia prądowe. W przypadku wymiany cyny stosujemy cynę która topnieje nie w 170 a w 240 stopniach co znacznie poprawia trwałość sterownika. Wzmocnienie jednego z sterowników opisuje dokładnie jeden z naszych artykułów w bazie wiedzy.

1

Tak, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze i większość naprawianych przez nas części wymontujesz samemu. Elektro-bip stworzył filmy z instrukcjami demontażu znajdują się one w dziale wiki oraz na stronie o naprawie danej części. Wybierz z menu jakie masz auto i sprawdź czy jest film instruktażowy jak wymontować daną część.

1

Naprawa w Elektro-bip zawsze się opłaca. Nasz cennik skonstuowany jest tak, by dla znanych usterek można było podać cenę naprawy z góry a dla innych przypadków dokładna wycena następuje po oględzinach u elektronika. U nas do momentu wyceny nic nie płacisz. Biorąc pod uwagę testowanie, programowanie, wzmacnianie, najwyższą jakość wykonania i gwarancję masz pewność że cena którą zapłacisz w Elektro-Bip jest najkorzystniejsza. Kombinowanie dookoła zazwyczaj wychodzi drożej i dłużej niż naprawa w Elektro-Bip.

1

Nie, spokojnie możesz odłączyć sterownik bez utraty programu, ustawień lub immobilizera. W niektórych tylko systemach Abs może być konieczne wykonanie nastaw podstawowych lub kodowania wersji. Takie procedury wykonuje się testerem diagnostycznym.


Trzy kroki do szybkiej naprawy

Zobacz jakie to proste!



01

ZAMAWIASZ


Zamówienie usługi

Zamów naprawę korzystając z formularza lub zadzwoń do nas. Aby ustalić czy daną część naprawiamy skorzystaj z wyboru naprawy lub modelu pojazdu. Na stronie naprawy znajdziesz możliwe usterki i pomocne instrukcje oraz dedykowany do twojej naprawy formularz



02

NAPRAWIAMY


Część w naprawie

Gdy już otrzymamy część kontaktujemy się z Tobą po wykonaniu wstępnej weryfikacji i wyceny. Wspólnie ustalamy optymalne rozwiązanie zależnie od zgłaszanego problemu.



03

SPRAWNE AUTO


Wysyłka zwrotna / Odbiór części

Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon

Opinie Naszych Klientów

Opinie naszych klientów w Elektro-BIP


Zamów rozmowę

Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".