Od lat zajmujemy się naprawą i wzmacnianiem sterowników pomp ABS do samochodów Mercedes.
Dzięki wzmocnieniu Twój sterownik wytrzyma o wiele więcej.

 

 

Sterownik pompy ABS Mercedes-Benz Sprinter W901 W905 (1995-2006)
Sterownik pompy ABS Mercedes-Benz Sprinter W901 W905 (1995-2006)

Bosch 5.3 

Usterki:

  • Pompa najczęściej wykazuje problem:
  • Błąd elektryczny silnika pompy
  • Błąd zasilania elektrozaworu, usterka elektrozaworu ABS
  • Brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:
0 265 220 488    A 000 446 07 89    0 273 004 311
0 265 220 489    A 000 446 07 89    0 273 004 311
0 265 220 490    A 000 446 10 89    0 273 004 310
0 265 220 491    A 000 446 11 89     0 273 004 310
0 265 220 485    A 000 446 07 89    0 273 004 311

Bosch 5.7 

Usterki:

  • Pompa najczęściej wykazuje problem:
  • Błąd zasilania pompy, przekaźnik elektryczny ABS
  • Błąd czujnika prędkości koła
  • Brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:
0 265 900 020     0 265 224 040    A0004463289, A00044632
0 265 900 022     0 265 224 044    A0004463689,   
0 265 900 027     0 265 224 026    A0004462589,   
0 265 900 034     0 265 224 067    A0004465089, 
0 265 900 036     0 265 224 071    A0004465489,  
0 265 900 038     0 265 224 075    A0004464289, 
0 265 900 043     0 265 224 085    A0004465789 
0 265 900 044     0 265 224 087     A0004466089 
0 265 900 045     0 265 224 089     A0004466289 
0 265 900 046     0 265 224 091    A0004466489
0 265 950 096     0 265 225 220    A0004467689 
0 265 950 098     0 265 225 224     A0004466889 
0 265 950 136     0 265 225 297    A0004467489
0 265 950 138     0 265 225 301     A0004467889 
0 265 950 139     0 265 225 303     0265950139
0 265 950 151     0 265 225 330    A0014460789 
0 265 900 035     0 265 224 069    A0004465289, 
0 265 900 041     0 265 224 081    A0004465889,  
0 265 950 033     0 265 244 129    A9069002502 
0 265 950 137     0 265 225 299    A0004469289 
0 265 900 032     0 265 224 064    A0004464789, 
0 265 900 033     0 265 224 065    A0004464889, 
0 265 950 140     0 265 225 305    A0004469089
0 265 900 010     0 265 224 014    A0004461489, 
0 265 900 012     0 265 224 017    A0004461289,  
0 265 900 017     0 265 224 034    A0004463089,  
0 265 950 094     0 265 225 346     A0014460989 
0 265 950 159     0 265 225346    A0004460989,  
0 265 900 021     0 265 224042    A0004463489,  

 

Do naprawy należy dostarczyć kompletną pompę ABS czyli sterownik elektroniczny wraz z hydrauliką

 

Dlaczego my

Naprawa w Elektro-BIP


Gwarancja i pewne działanie

Przetestowany na samochodzie

Sterownik dopasowany do Twojego Auta

Opcja wzmocnienia konstrukcji sterownika



Sterownik z innego źródła


Brak gwarancji lub rozruchowa

Dodatkowe koszty programowania

Sterownik uszkodzony lub z ukryta wadą

Słaba konstrukcja; z czasem wystąpią usterki

Dobrze wiedzieć

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1

Do naprawy należy wysłać całą pompę czyli sterownik elektroniczny wraz z częścią hydrauliczną. Zdajemy sobie sprawę, że auto dostawcze musi ciągle pracować. Sposobem na to by jeździć autem w trakcie naprawy sterownika pompy abs jest założenie innej nawet uszkodzonej pompy lub samej hydrauliki bez sterownika. Wtedy abs nie działa ale hamulce działają. Możesz się z nami skontaktować i zapytać o dostępność części hydraulicznej którą możesz zamontować na czas naprawy. Jeśli będziemy mieć taką hydraulikę na stanie to wyślemy ją przed naprawą.

1

Sama naprawa zajmuje średnio 2-3 godziny natomiast naprawy w Elektro-bip są wykonywane zgodnie z kolejnością przyjmowania sprzętu do naprawy. Oznacza to, że czas wykonania naprawy zależy ściśle od ilości przyjętych napraw. Czasami uda się sterownik naprawić kolejnego dnia i wysłać wtedy naprawa wykonana jest z dnia na dzień. Standardowo informujemy o dwóch dniach potrzebnych na obsługę naprawy ale może się przedłużyć i do trzech dni. Wszystko zależy ilości pracy na daną chwilę.

1

Jeśli chcesz skrócić czas obsługi wypełnij dokładnie formularz naprawy unikniesz dzięki temu dodatkowych zapytań od elektroników i przesuwania twojej naprawy na dalszy plan. Dobrze wypełniony formularz gwarantuje szybki przebieg naprawy. Dodatkowo mamy w ofercie opcję "pit-stop" po wykupieniu której weryfikacja części oddanej osobiście do naprawy może odbyć się poza kolejnością o ile jest taka techniczna możliwość na daną chwilę. O możliwość wyceny naprawy poza kolejnością pytaj dzwoniąc na infolinie lub korzystając z formularza na naszej stronie.

1

 Zdajemy sobie sprawę z tego, że auto dostawcze musi ciągle pracować. Sposobem na to by jeździć autem w trakcie naprawy sterownika pompy ABS jest założenie innej nawet uszkodzonej pompy nawet o innych numerach ale z pasującymi króćcami przyłączeniowymi lub samej hydrauliki bez sterownika. Wtedy ABS nie działa ale hamulce działają. Możesz się z nami skontaktować i zapytać o dostępność części hydraulicznej którą możesz zamontować na czas naprawy. Jeśli będziemy mieć taką hydraulikę na stanie to wyślemy ją przed naprawą.

1

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:

        - rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.

        - kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.

        - kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe

        - jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

1

Najczęściej podczas jazdy zapala się kontrolka ABS i system przestaje działać. Zdarza się, że usterka pojawia się sporadycznie aż w końcu występuje na stałe. Są też przypadki gdy pompa ABS uszkadza się i ABS nie działa cały czas. Po podłączeniu auta pod komputer diagnostyczny albo okaże się, że nie ma z ABSem komunikacji lub komunikacja jest i można odczytać błędy związane z zasilaniem, błąd pompy, błąd pompy hydraulicznej, błąd przekaźnika pompy ABS lub błąd czujnika prędkości koła.

1

Już wiesz gdzie wysłać do naprawy pompę ABS do Mercedesa Sprintera. Teraz pora na wysłanie paczki. Pompę wraz z sterownikiem wyślij do nas pocztą lub kurierem na adres z zakładki kontakt. Aby zamówić naprawę skorzystaj z formularza. Bezpieczne zapakowanie pompy ABS gwarantuje, że nie uszkodzi się ona w transporcie. Pompę zapakuj w solidny karton i dopilnuj aby nie latała luźno ani nie przylegała bezpośrednio do ścianki kartonu. Przyłącza przewodów hamulcowych zatkaj tak aby płyn nie wyciekł w transporcie bo spowoduje to uszkodzenie kartonu. Do przesyłki dołącz formularz naprawy lub sam numer naprawy jeśli już formularz wypełniłeś na naszej stronie.


Powiązane artykuły

Powiązane wideo


  • Naprawa ABS Audi a4 a6 VW Passat b5 b6 BMW OPEL. Sterownik Abs

    Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS w BMW pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód. Typowe objawy uszkodzenia sterownika ABS BMW: Błąd czujnika prędkości obrotów koła Brak komunikacji z sterownikiem ABS Po nagrzaniu zapala się ABS jak ostygnie gaśnie ABS raz działa raz nie działa i zapala się kontrolka Błąd czujnika powraca pomimo wymiany czujnika na nowy

  • Błędy czujników ABS VW i Audi

    Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

  • Brak komunikacji ze sterownikiem ABS - VW Audi.

    Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód.

Trzy kroki do szybkiej naprawy

Zobacz jakie to proste!



01

ZAMAWIASZ


Zamówienie usługi

Zadzwoń do nas, lub zamów rozmowę by poznać koszty, zasady i czas realizacji, które są różne w zależności od rodzaju obsługiwanego (lub zakupowanego) sprzętu. Następnie otwórz proste zamówienie - przycisk "zamów"



02

NAPRAWIAMY


Część w naprawie

Po otrzymaniu przesyłki działamy według ustaleń telefonicznych. Przebieg naprawy sprawdzisz w zakładce kontakt - przycisk "sprawdź status naprawy". Otrzymasz sms potwierdzający, że już zajmujemy się Twoją sprawą.



03

SPRAWNE AUTO


Wysyłka zwrotna / Odbiór części

Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon. O wysyłce przedzimy Cię smsem z nr listu przewozowego kuriera DPD.

Opinie Naszych Klientów

Opinie naszych klientów w Elektro-BIP


 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103

Zamów rozmowę

Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".