|
|
Bosch 5.3Usterki:
Pompa ma nr: |
Bosch 5.7Usterki:
Pompa ma nr: |
Czy do naprawy wysłać sam sterownik czy razem z pompą?
Do naprawy należy wysłać całą pompę czyli sterownik elektroniczny wraz z częścią hydrauliczną. Zdajemy sobie sprawę, że auto dostawcze musi ciągle pracować. Sposobem na to by jeździć autem w trakcie naprawy sterownika pompy abs jest założenie innej nawet uszkodzonej pompy lub samej hydrauliki bez sterownika. Wtedy abs nie działa ale hamulce działają. Możesz się z nami skontaktować i zapytać o dostępność części hydraulicznej którą możesz zamontować na czas naprawy. Jeśli będziemy mieć taką hydraulikę na stanie to wyślemy ją przed naprawą.
Ile czasu trwa naprawa?
Sama naprawa zajmuje średnio 2-3 godziny natomiast naprawy w Elektro-bip są wykonywane zgodnie z kolejnością przyjmowania sprzętu do naprawy. Oznacza to, że czas wykonania naprawy zależy ściśle od ilości przyjętych napraw. Czasami uda się sterownik naprawić kolejnego dnia i wysłać wtedy naprawa wykonana jest z dnia na dzień. Standardowo informujemy o dwóch dniach potrzebnych na obsługę naprawy ale może się przedłużyć i do trzech dni. Wszystko zależy ilości pracy na daną chwilę.
Jak można przyspieszyć naprawę?
Jeśli chcesz skrócić czas obsługi wypełnij dokładnie formularz naprawy unikniesz dzięki temu dodatkowych zapytań od elektroników i przesuwania twojej naprawy na dalszy plan. Dobrze wypełniony formularz gwarantuje szybki przebieg naprawy. Dodatkowo mamy w ofercie opcję "pit-stop" po wykupieniu której weryfikacja części oddanej osobiście do naprawy może odbyć się poza kolejnością o ile jest taka techniczna możliwość na daną chwilę. O możliwość wyceny naprawy poza kolejnością pytaj dzwoniąc na infolinie lub korzystając z formularza na naszej stronie.
Czy da się? Czy można jeździć autem bez pompy abs?
Zdajemy sobie sprawę z tego, że auto dostawcze musi ciągle pracować. Sposobem na to by jeździć autem w trakcie naprawy sterownika pompy ABS jest założenie innej nawet uszkodzonej pompy nawet o innych numerach ale z pasującymi króćcami przyłączeniowymi lub samej hydrauliki bez sterownika. Wtedy ABS nie działa ale hamulce działają. Możesz się z nami skontaktować i zapytać o dostępność części hydraulicznej którą możesz zamontować na czas naprawy. Jeśli będziemy mieć taką hydraulikę na stanie to wyślemy ją przed naprawą.
Jakie informacje przygotować do rozmowy
Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:
- rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.
- kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.
- kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe
- jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?
Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.
Jak objawia się usterka pompy ABS Mercedes Sprinter?
Najczęściej podczas jazdy zapala się kontrolka ABS i system przestaje działać. Zdarza się, że usterka pojawia się sporadycznie aż w końcu występuje na stałe. Są też przypadki gdy pompa ABS uszkadza się i ABS nie działa cały czas. Po podłączeniu auta pod komputer diagnostyczny albo okaże się, że nie ma z ABSem komunikacji lub komunikacja jest i można odczytać błędy związane z zasilaniem, błąd pompy, błąd pompy hydraulicznej, błąd przekaźnika pompy ABS lub błąd czujnika prędkości koła.
Jak wysłać i jak zapakować pompę ABS?
Już wiesz gdzie wysłać do naprawy pompę ABS do Mercedesa Sprintera. Teraz pora na wysłanie paczki. Pompę wraz z sterownikiem wyślij do nas pocztą lub kurierem na adres z zakładki kontakt. Aby zamówić naprawę skorzystaj z formularza. Bezpieczne zapakowanie pompy ABS gwarantuje, że nie uszkodzi się ona w transporcie. Pompę zapakuj w solidny karton i dopilnuj aby nie latała luźno ani nie przylegała bezpośrednio do ścianki kartonu. Przyłącza przewodów hamulcowych zatkaj tak aby płyn nie wyciekł w transporcie bo spowoduje to uszkodzenie kartonu. Do przesyłki dołącz formularz naprawy lub sam numer naprawy jeśli już formularz wypełniłeś na naszej stronie.
Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS w BMW pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód. Typowe objawy uszkodzenia sterownika ABS BMW: Błąd czujnika prędkości obrotów koła Brak komunikacji z sterownikiem ABS Po nagrzaniu zapala się ABS jak ostygnie gaśnie ABS raz działa raz nie działa i zapala się kontrolka Błąd czujnika powraca pomimo wymiany czujnika na nowy
Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.
Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód.
Zobacz jakie to proste!
ZAMAWIASZ
Zadzwoń do nas, lub zamów rozmowę by poznać koszty, zasady i czas realizacji, które są różne w zależności od rodzaju obsługiwanego (lub zakupowanego) sprzętu. Następnie otwórz proste zamówienie - przycisk "zamów"
NAPRAWIAMY
Po otrzymaniu przesyłki działamy według ustaleń telefonicznych. Przebieg naprawy sprawdzisz w zakładce kontakt - przycisk "sprawdź status naprawy". Otrzymasz sms potwierdzający, że już zajmujemy się Twoją sprawą.
SPRAWNE AUTO
Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon. O wysyłce przedzimy Cię smsem z nr listu przewozowego kuriera DPD.