Błąd zaworu przelewowego P0251 - Nieprawidłowa funkcja (działanie) zaworu przelewowego SPV pojawia się w autach takich jak Opel Astra G, Corsa C, Combo oraz Meriva A z silnikiem diesla Isuzu o pojemności 1.7l oznaczenie silnika to 1.7d 1.7di 1.7dti 1.7dt.

Aby odczytać błędy zapisane w pamięci komputera należy użyć testera diagnostycznego. Błąd P0251 odczytany może być za pomocą prawie każdego takiego urządzenia. Należy zauważyć, że im lepszy tester tym dokładniejszy opis błędu usterki. Nie każdy komputer diagnostyczny opisuje błąd w ten sam sposób. Opis Błędu p0251 przeważnie opiera się na informacjach o awarii lub nieprawidłowym działaniu zaworu regulującego cieśnienie w pompie, ale jak już wspomniałem zależnie od danego komputera opis może się różnić. Jeśli nie masz możliwości podłączenia auta pod komputer to możesz odczytać błędy w swoim Oplu metodą gaz hamulec. 

Jeśli po podłączeniu samochodu pod komputer diagnostyczny pojawi się błąd P0251 oznacza to ,że komputer pompy wykrył nieprawidłowość w działaniu zaworu przelewowego w pompie wtryskowej. Może to wskazywać na uszkodzony zawór lub uszkodzony zawór i uszkodzony sterownik pompy. Błąd p0251 może również wystąpić gdy długo kręcimy rozrusznikiem a paliwo nie dociera do pompy. Wtedy też komputer sterujący pracą pompy i zaworem zrozumie tą sytuacje jako problem z zaworem. Zawór na sucho działa inaczej niż gdy jest w nim paliwo, sterownik to wykrywa jako nieutrzymanie ciśnienia przez zawór i zgłasza od razu błąd. Gdy paliwo dopłynie do pompy błąd zniknie. Wielu klientów dzwoniących do Elektro-bip aby wysłać do naprawy sterownik pompy wtryskowej nie zaobserwowało pojawienia się błędu p0251 gdy auto nie odpalało lub gasło a jednak sterownik był uszkodzony a zawór SPV porysowany. Oznacza to, że nie ma reguły wystąpienia błędu P0251.

 

Najczęstrze bojawy:

  • auto nie odpala
  • gaśnie podczas jazdy
  • gaśnie po rozgrzaniu
  • gdy ostygnie czasami można przejechać jeszcze kawałek i znowu gaśnie

Błąd:

  • P0251

 

Nasza firma od lat zajuje się regeneracją takich zaworów. Zaufaj naszemu doświedczeniu. Powierz go profesjonalistom.

Dlaczego my

Naprawa w Elektro-BIP


Gwarancja i pewne działanie

Przetestowany na samochodzie

Sterownik dopasowany do Twojego Auta

Opcja wzmocnienia konstrukcji sterownika



Sterownik z innego źródła


Brak gwarancji lub rozruchowa

Dodatkowe koszty programowania

Sterownik uszkodzony lub z ukryta wadą

Słaba konstrukcja; z czasem wystąpią usterki

Dobrze wiedzieć

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:

        - rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.

        - kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.

        - czy auto posiada instalacje gazową?

        - kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe

        - jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

1

Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.

1

Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.

1

Gdy już wiesz gdzie wysłać elektronikę samochodową do naprawy pozostaje ją zapakować i wysłać. Do paczki dołącz adres zwrotny nr telefonu oraz opis usterki. Kuriera zamówisz na stronie kurjerzy.pl oraz furgonetka.pl 

       Na szczególna uwagę zasługuje pakowanie mechatroniki i sterownika automatycznej skrzyni biegów gdzie należy dodatkowo zabezpieczyć część by dotarła do naprawy w całości.

        

1

Na pytanie czy warto kupić sterownik używany odpowiadamy tak - to zależy od modelu danego sterownika. 

          Warto zakupić sterownik używany w przypadku gdy jest to rodzaj sterownika, który rzadko się psuje. Jeśli nie możesz znaleźć naprawy swojego sterownika to najprawdopodobniej takie sterowniki się nie uszkadzają za często i na rynku wtórnym znajdziesz mnóstwo ofert w niskich cenach. Gdy wpiszesz numery swojego sterownika w wyszukiwarce to znajdziesz sterowniki używane w atrakcyjnej cenie. Taki zakup obarczony jest małym ryzykiem zakupu uszkodzonej części.

              Zupełnie inna jest sytuacja gdy mamy do czynienia z sterownikiem, który bardzo często się psuje. Powiedzenie "ten typ tak ma" można użyć do wielu rodzajów notorycznie psujących się części samochodowych. Zakup takiego sterownika lub części stanowczo odradzamy. Po to jest Elektro-bip, żeby wyjaśnić kiedy warto kupić sterownik używany a kiedy skorzystać z naprawy lub wymiany sterownika na wzmacniany. Kupując używany sterownik trzeba go programować a większość elektroników robi to źle bo programują tylko immobilizer a program sterujący jest od poprzedniego auta co może być przyczyna nawet późniejszego złomowania auta bo coś się dzieje a błędów nie zgłasza. Sterowniki takie mogą być uszkodzone co okaże się dopiero po zaprogramowaniu co wiąże się z poniesieniem kosztów i trzeba szukać kolejnego sterownika. 

1

Opracowywane przez lata technologie wzmacniania sterowników zwiększają ich żywotność. Rodzaj zastosowanego wzmocnienia zależy od rodzaju sterownika. Sterownik który ma wzmocnioną w Elektro-bip konstrukcję jest odporniejszy na działanie temperatury i jest w stanie znieść większe obciążenia prądowe. W przypadku wymiany cyny stosujemy cynę która topnieje nie w 170 a w 240 stopniach co znacznie poprawia trwałość sterownika. Wzmocnienie jednego z sterowników opisuje dokładnie jeden z naszych artykułów w bazie wiedzy.

1

Tak, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze i większość naprawianych przez nas części wymontujesz samemu. Elektro-bip stworzył filmy z instrukcjami demontażu znajdują się one w dziale wiki oraz na stronie o naprawie danej części. Wybierz z menu jakie masz auto i sprawdź czy jest film instruktażowy jak wymontować daną część.

1

Naprawa w Elektro-bip zawsze się opłaca. Nasz cennik skonstuowany jest tak, by dla znanych usterek można było podać cenę naprawy z góry a dla innych przypadków dokładna wycena następuje po oględzinach u elektronika. U nas do momentu wyceny nic nie płacisz. Biorąc pod uwagę testowanie, programowanie, wzmacnianie, najwyższą jakość wykonania i gwarancję masz pewność że cena którą zapłacisz w Elektro-Bip jest najkorzystniejsza. Kombinowanie dookoła zazwyczaj wychodzi drożej i dłużej niż naprawa w Elektro-Bip.

1

Nie, spokojnie możesz odłączyć sterownik bez utraty programu, ustawień lub immobilizera. W niektórych tylko systemach Abs może być konieczne wykonanie nastaw podstawowych lub kodowania wersji. Takie procedury wykonuje się testerem diagnostycznym.


Powiązane artykuły

Powiązane wideo


  • Opel Błąd P0251 - jak zawór SPV uszkadza sterownik pompy Diesel 1.7 Isuzu #shorts

    Na tym krótkim filmiku wyjaśniamy dlaczego sterownik pompy wtryskowej montowany w Oplu Astra g Corsa C Combo C i Meriva A się psuje. #shorts #short Nie dowiesz się tego nigdzie indziej, koniec gadania że to wada fabryczna lub wadliwe sterowniki o słabej konstrukcji. Powodem że sterownik pompy przestaje działać jest zanieczyszczone paliwo czyli brudny olej napędowy. Zanieczyszczenia znajdujące się w paliwie uszkadzają zawór SPV a ten z kolei uszkadza sterownik. Sterownik pompy obarczony większym obciążeniem w końcu przestaje działać i auto gaśnie lub przerywa. Nie można uruchomić silnika a czasami jak auto ostygnie lub stuknie się w sterownik pompy to znowu można odpalić silnik. Numery sterownika pompy wtryskowej Denso Opel Isuzu 1.7 8971891360, 8971891361, 8971891362, 8971891363 1.7 EDU DENSO ISUZU MODUŁ POMPY WTRYSKOWEK KOMPUTER STERUJĄCY I JEGO USTERKA. Zawór dawki SPV ZAWÓR PRZELEWOWY POMPY WTRYSKOWEJ zgłasza Błąd p0251. Naprawa sterownika pompy wtryskowej pomoże do czasu aż zawór ponownie uszkodzi sterownik. Na naszej stronie www.elektrobip.pl oferujemy naprawę i wzmocnienie sterownika pompy wtryskowej

  • Powód usterki - POMPA WTRYSKOWA Opel isuzu 1.7 dti di STEROWNIK POMPY astra 1.7 Corsa Combo

    Masz problem z swoim sterownikiem dzwoń 504 102 103 POSIADAMY STEROWNIKI WZMOCNIONE lub naprawimy Twój sterownik wysyłkowo. Jaki jest powód uszkadzania się sterownika pompy montowanego w Oplach z silnikiem 1.7 isuzu. Przyczyna usterki tkwi w.... no właśnie obejrzyj filmik by wszystkiego się dowiedzieć

Trzy kroki do szybkiej naprawy

Zobacz jakie to proste!



01

ZAMAWIASZ


Zamówienie usługi

Zadzwoń do nas, lub zamów rozmowę by poznać koszty, zasady i czas realizacji, które są różne w zależności od rodzaju obsługiwanego (lub zakupowanego) sprzętu. Następnie otwórz proste zamówienie - przycisk "zamów"



02

NAPRAWIAMY


Część w naprawie

Po otrzymaniu przesyłki działamy według ustaleń telefonicznych. Przebieg naprawy sprawdzisz w zakładce kontakt - przycisk "sprawdź status naprawy". Otrzymasz sms potwierdzający, że już zajmujemy się Twoją sprawą.



03

SPRAWNE AUTO


Wysyłka zwrotna / Odbiór części

Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon. O wysyłce przedzimy Cię smsem z nr listu przewozowego kuriera DPD.

Opinie Naszych Klientów

Opinie naszych klientów w Elektro-BIP


 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103

Zamów rozmowę

Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".