Firma Elektro-Bip specjalizuje się w naprawie i wzmacnianiu sterowników pompy ABS występujących w marce Ford. W Ford Ford Fiesta VI (2008-2017) producent instalował pompy ABS firmy ATE

 

Ford fiesta sterownik pompy abs ate mk61 Ford fiesta sterownik pompy abs ate mk61

ATE MK60

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:

06.2102-0342.4, 06.2102-0477.4, 06.2102-0548.3, 06.2102-0586.4, 06.2102-0709.4,
06.2102-0750.4, 06.2102-1467.4, 06.2102-1468.4, 06.2190-0981.4, 10.0206-0048.4, 10.0206-0123.4, 10.0206-0137.4, 10.0206-0160.3, 10.0206-0163.4, 10.0206-0210.4, 10.0206-0259.4, 10.0206-0301.4, 10.0206-0316.4, 10.0206-0321.4, 10.0206-0322.4, 10.0206-0330.4, 10.0206-0372.4, 10.0206-0396.4, 10.0206-0398.4, 10.0206-0403.4
10.0206-0409.4, 10.0206-0410.4,  10.0242-1155.4, 10.0399-3330.4, 1468868, 1692659, 
2050 Hydraulic unit, 2133 Hydraulic unit, 30647857A, 30736588, 30736589A, 30742654, 
30742665A, 30742665AA, 30794728, 30794730AA, 31274911, 
3M51-2C405-AE, 3M51-2C405-DB, 3M51-2C405-EA, 3M51-2C405-FA, 3M51-2C405-HA, 3M51-2C405-HB, 3M51-2C405-HC, 3M51-2C405-JA, 3M51-2C405-JB, 4N51-12C405-BE, 4N51-2C405-AD, 4N51-2C405-EB, 4N51-2C405-GB, 5N61-2C405-AB, 5N61-2C405-CB, 6M5Y-2C405-AB, 6M5Y-2C405-AC, 6M5Y-2C405-AD, 6N61-2C405-AA, 6N61-2C405-EA, 6N61-2C405-GA, 6N61-2C405-GB, 7N61-2C405-CA, 8M51-2B373-AA, 8M51-2C405-AA, 8M51-2C405-AD, 8M51-2C405-EA, 8N51-2C405-AB, 8V41-2C405-AE, 8N51-2C405-AC, 8N51-2C405-AD, 8N51-2C405-AE,  9M51-2C405-AB, 9V41-2C405-CA, AV41-2C405-AA, BBY4-43-7AZB, BPYL-43-7AZD, BPYL-67-65XD,

00.04003-531D.0, 06.2109-5619.3K, 00.0403-531C.5, 06.2109-5619.3,
00.0403-531E.0, 00.0403.531C.3, 06.2109-0940.3,
06.2102-1468.3, 06.2109-5672.3,
2133, 8V51-2C405-AE,

ATE MK61

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:

10.0961-0129.3    10.0619-3523.1    28.5611-5104.3 
10.0961-0147.3    10.0619-3566.1    28.5611-5113.3
10.0961-0150.3    10.0619-3746.1    28.5611-5120.3
10.0961-0154.3    10.0619-3658.1    28.5611-5105.3
10.0961-0160.3    10.0619-3508.1    28.5611-5104.3
10.0961-0163.3    10.0619-3566.1    28.5611-5106.3
10.0961-0187.3    10.0619-3973.1    28.5611-5131.3
10.0961-0193.3    10.0622-3265.1    28.5611-5141.3
10.0961-0196.3    10.0622-3279.1    28.5611-5142.3
10.0961-0198.3    10.0622-3161.1    28.5611-5143.3

ATE MK70

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:

06.2109-5581.3, 8V51-2M110-AD, 28.5700-5902.3, 10.2102-1317.4, 0007, 10.0970-0117.3, 4S61-2M110-BA, 4S61-2M110-BB, 4S61-2M110-BC, 4S61-2M110-GC, 10.0207-0051.4,

ATE MK100 ESP

Usterki:

  • Awaria silnika pompy
  • błąd czujnika prędkości obrotów koła
  • brak komunikacji z sterownikiem ABS

Pompa ma nr:

10.0915-0105.3    10062232851    28515346053    D1B1-2C013-BA
10.0915-0107.3    10062235701    28515346063    D1B1-2C013-BB
10.0915-0108.3    10062237591    28515346073    D1B1-2C013-BC
10.0915-0109.3    10062531601    28515346083    D1B1-2C013-BD
10.0915-0116.3    10062239571    28515417103    E3B1-2C219-BE
10.0915-0124.3    10062235961    28515346103    EY16-2C013-AB
10.0915-0126.3    10062237311    28515346113    EY16-2C013-AC
10.0915-0137.3    10062532451    28515346123    EY16-2C013-AD
10.0915-0138.3    10062536091    28515346133    EY16-2C013-AE
10.0915-0139.3    10062536081    28515346093    D1B1-2C013-BE
10.0915-0153.3    10062535651    28515577193    F1FC-2C219-BF
10.0915-0155.3    10062238351    28515577143    F1FC-2C219-BB
10.0915-0156.3    10062238701    28515577153    F1FC-2C219-DA
10.0915-0157.3    10062530231    28515577163    F1FC-2C219-BC
10.0915-0158.3    10062531341    28515577173    F1FC-2C219-BD
10.0915-0159.3    10062533071    28515577183    F1FC-2C219-BE
10.0915-0167.3    10062534531    28515773083    GV61-2C219-DE
10.0915-0168.3    10062534541    28515773093    GV61-2C219-DF
10.0915-0175.3    10062530711    28515577213    GV61-2C219-BA
10.0915-0176.3    10062533651    28515577223    GV61-2C219-BB
10.0915-0179.3    10062535991    28515577253    GV61-2C219-BC
10.0915-0186.3    10062534171    28515577313    G1FC-2C219-BB
10.0915-0188.3    10062536681    28515577113    GV61-2C219-DH
10.0915-0189.3    10062536671    28515577263    GV61-2C219-FC
10.0916-0101.3    10062537201    28516256103    JX61-2C219-AC
10.0916-0116.3    10062538821    28515946053    GN15-2C219-AD
10.0916-0118.3    10062731601    28515946073    GN15-2C219-AI
10.0916-0126.3    10062538831    28515893063    GN15-2C219-CD
10.0916-0128.3    10062731611    28515893083    GN15-2C219-CF
10.0917-0105.3            J7BC-2C219-BE 
10.0917-0106.3    10062735271    28515921143    J7BC-2C219-BF
10.0917-0120.3    10062534471    28515417133    G1B5-2C219-AB
10.0917-0121.3    10062536061    28515417143    G1B5-2C219-AC
10.0917-0122.3            E3B1-2C219-CB 
10.0917-0131.3    10062536231    28515336233    JY16-2C219-AA
10.0917-0132.3    10062732201    28515346153    JY16-2C219-AB
10.0917-0135.3    06361334061    28516354163    J7BC-2C219-AE
10.0917-0136.3    06361334951    28516354183    J7BC-2C219-AG
10.0917-0143.3    10062735481    28517130003    GN15-2C219-EA
10.0917-0160.3    10062537591    28515946123    H1BC-2D134-AE
10.0917-0162.3    10062539091    28515946133    H1BC-2C219-AG
10.0917-0163.3    10062539111    28515893143    H1BC-2C219-CG
10.0917-0164.3    10062539521    28515946143    H1BC-2B373-GA
10.0917-0165.3    10062539531    28515893153    H1BC-2B373-HA
10.0917-0166.3    10062730301    28515946153    H1BC-2B373-GB
10.0917-0167.3    10062730311    28515893163    H1BC-2B373-HB
10.0917-0183.3    10062733661    28516661033    J1BC-2C219-GB
10.0918-0174.3    10062932571    28516165803    LX6C-2C219-CF
10.0917-0190.3    10062538721    28515773123    GV61-2C219-DJ
10.0917-0191.3    10062539311    28515772403    F1FC-2C219-BG
10.0918-0153.3    10062739101    28516165443    JX61-2C219-KD
10.0918-0156.3    10062739101    28516292443    JX61-2C219-LD
10.0918-0173.3    10062932531    28516165623    JX61-2C219-KE
10.0918-0174.3    10062932571    28516165803    LX6C-2C219-CH
10.0918-0180.3    10062733221    28515946183    J1BC-2C219-AE
10.0918-0183.3    10062934041    28516661123    L1BC-2C219-AC
10.0918-0184.3    10062933641    28517130213    LN15-2C219-AB
10.0918-0185.3    10062934301    28516165743    LX6C-2C219-CG
10.0919-0102.3    10062936661    28516661213    M1BC-2C219-AB
10.0919-0103.3    10062936991    28516165773    LX6C-2C219-CJ
10.0919-0111.3    10062938531    28515661303    M1BC-2C219-CB
10.0919-0113.3            M1BC-2C219-GC
10.0919-0115.3    10062938801    28516661223    M1BC-2C219-AC
10.0919-0124.3    10063330441    28516165813    LX6C-2C219-CM
10.0919-0129.3    10063330021    28516165563    LX6C-2C219-KE
10.0919-0131.3    10063332331    28516661323    M1BC-2C219-CD

 

Jeżeli masz jakiś inny sterownik zadzwoń lub napisz do nas maila.

Dlaczego my

Naprawa w Elektro-BIP


Gwarancja i pewne działanie

Przetestowany na samochodzie

Sterownik dopasowany do Twojego Auta

Opcja wzmocnienia konstrukcji sterownika



Sterownik z innego źródła


Brak gwarancji lub rozruchowa

Dodatkowe koszty programowania

Sterownik uszkodzony lub z ukryta wadą

Słaba konstrukcja; z czasem wystąpią usterki

Dobrze wiedzieć

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1

Aby rozmowa z elektronikiem była konkretna i owocna przygotuj przed rozmową informacje takie jak:

        - rocznik auta, Model numer części w sprawie której dzwonisz.

        - kody usterek zapamiętane w pamięci sterownika oraz ich opis.

        - czy auto posiada instalacje gazową?

        - kiedy występuje usterka? Czy jest na stałe

        - jak doszło do usterki? a może kupiłeś auto z usterką?

Jeśli nie posiadasz wszystkich informacji – zadzwoń i sprawdź czy to co wiesz wystarczy aby sklasyfikować Twoją część do wysłania do naprawy.

1

Naprawa zajmuje średnio 2 dni robocze do tego dochodzi czas na przesyłki natomiast są naprawy, które można załatwić z dnia na dzień lub na miejscu od ręki. Wybór programu wymiany, który jest dostępny dla wybranych sterowników przyspiesza załatwienie sprawy i tak; jeśli chodzi o wysyłkę – odsyłamy zaprogramowaną część następnego dnia. W przypadku wizyty osobistej program wymiany zrealizować można w ciągu 1-3h zależnie od czasu programowania danej części. Jeśli część nie wymaga programowania to sprawę załatwiamy w kilka minut. Są przypadki napraw bardziej wymagających gdzie czas realizacji może przedłużyć się o 1-2 dni – na przykład w przypadku gdy niezbędne są dodatkowe testy sprzętu lub czekamy na zamówioną niestandardową część niezbędną do naprawy.

1

Jeśli twoja część znajduje się w naszej ofercie to podczas rozmowy z elektronikiem będzie można ustalić czy dana część kwalifikuje się by wysłać ja do nas. Wstępnie sam na podstawie opisu usterek na stronie poświęconej naprawie twojego sterownika lub innej części możesz określić czy to co dzieje się z Twoim autem pokrywa się z objawami opisanymi na naszej stronie. To czy dany sterownik lub pompę czy nastawnik da się naprawić możemy zagwarantować dopiero po otwarciu sterownika i dokonaniu pomiarów. Są usterki, które znamy bardzo dobrze i już podczas rozmowy możemy określić jaka jest skuteczność takiej naprawy i czego można się spodziewać.

1

Gdy już wiesz gdzie wysłać elektronikę samochodową do naprawy pozostaje ją zapakować i wysłać. Do paczki dołącz adres zwrotny nr telefonu oraz opis usterki. Kuriera zamówisz na stronie kurjerzy.pl oraz furgonetka.pl 

       Na szczególna uwagę zasługuje pakowanie mechatroniki i sterownika automatycznej skrzyni biegów gdzie należy dodatkowo zabezpieczyć część by dotarła do naprawy w całości.

        

1

Na pytanie czy warto kupić sterownik używany odpowiadamy tak - to zależy od modelu danego sterownika. 

          Warto zakupić sterownik używany w przypadku gdy jest to rodzaj sterownika, który rzadko się psuje. Jeśli nie możesz znaleźć naprawy swojego sterownika to najprawdopodobniej takie sterowniki się nie uszkadzają za często i na rynku wtórnym znajdziesz mnóstwo ofert w niskich cenach. Gdy wpiszesz numery swojego sterownika w wyszukiwarce to znajdziesz sterowniki używane w atrakcyjnej cenie. Taki zakup obarczony jest małym ryzykiem zakupu uszkodzonej części.

              Zupełnie inna jest sytuacja gdy mamy do czynienia z sterownikiem, który bardzo często się psuje. Powiedzenie "ten typ tak ma" można użyć do wielu rodzajów notorycznie psujących się części samochodowych. Zakup takiego sterownika lub części stanowczo odradzamy. Po to jest Elektro-bip, żeby wyjaśnić kiedy warto kupić sterownik używany a kiedy skorzystać z naprawy lub wymiany sterownika na wzmacniany. Kupując używany sterownik trzeba go programować a większość elektroników robi to źle bo programują tylko immobilizer a program sterujący jest od poprzedniego auta co może być przyczyna nawet późniejszego złomowania auta bo coś się dzieje a błędów nie zgłasza. Sterowniki takie mogą być uszkodzone co okaże się dopiero po zaprogramowaniu co wiąże się z poniesieniem kosztów i trzeba szukać kolejnego sterownika. 

1

Opracowywane przez lata technologie wzmacniania sterowników zwiększają ich żywotność. Rodzaj zastosowanego wzmocnienia zależy od rodzaju sterownika. Sterownik który ma wzmocnioną w Elektro-bip konstrukcję jest odporniejszy na działanie temperatury i jest w stanie znieść większe obciążenia prądowe. W przypadku wymiany cyny stosujemy cynę która topnieje nie w 170 a w 240 stopniach co znacznie poprawia trwałość sterownika. Wzmocnienie jednego z sterowników opisuje dokładnie jeden z naszych artykułów w bazie wiedzy.

1

Tak, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze i większość naprawianych przez nas części wymontujesz samemu. Elektro-bip stworzył filmy z instrukcjami demontażu znajdują się one w dziale wiki oraz na stronie o naprawie danej części. Wybierz z menu jakie masz auto i sprawdź czy jest film instruktażowy jak wymontować daną część.

1

Naprawa w Elektro-bip zawsze się opłaca. Nasz cennik skonstuowany jest tak, by dla znanych usterek można było podać cenę naprawy z góry a dla innych przypadków dokładna wycena następuje po oględzinach u elektronika. U nas do momentu wyceny nic nie płacisz. Biorąc pod uwagę testowanie, programowanie, wzmacnianie, najwyższą jakość wykonania i gwarancję masz pewność że cena którą zapłacisz w Elektro-Bip jest najkorzystniejsza. Kombinowanie dookoła zazwyczaj wychodzi drożej i dłużej niż naprawa w Elektro-Bip.

1

Nie, spokojnie możesz odłączyć sterownik bez utraty programu, ustawień lub immobilizera. W niektórych tylko systemach Abs może być konieczne wykonanie nastaw podstawowych lub kodowania wersji. Takie procedury wykonuje się testerem diagnostycznym.


Powiązane artykuły

Powiązane wideo


  • Naprawa ABS Audi a4 a6 VW Passat b5 b6 BMW OPEL. Sterownik Abs

    Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS w BMW pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód. Typowe objawy uszkodzenia sterownika ABS BMW: Błąd czujnika prędkości obrotów koła Brak komunikacji z sterownikiem ABS Po nagrzaniu zapala się ABS jak ostygnie gaśnie ABS raz działa raz nie działa i zapala się kontrolka Błąd czujnika powraca pomimo wymiany czujnika na nowy

  • Błędy czujników ABS VW i Audi

    Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

  • Brak komunikacji ze sterownikiem ABS - VW Audi.

    Jak rozpoznać czy uszkodził się sterownik ABS: – zobacz film Problem z sterownikiem ABS pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów, gdy silnik się nagrzeje. Zapala się wówczas kontrolka ABS lub ESP i przestaje działać prędkościomierz i ekonomizer. Po podłączeniu testera sterownik ABS zgłasza błędy czujnika obrotów któregoś koła, może to być lewy tył, lub lewy przód, albo prawy tył, jak również czujnik obrotów prawy przód.

Trzy kroki do szybkiej naprawy

Zobacz jakie to proste!



01

ZAMAWIASZ


Zamówienie usługi

Zadzwoń do nas, lub zamów rozmowę by poznać koszty, zasady i czas realizacji, które są różne w zależności od rodzaju obsługiwanego (lub zakupowanego) sprzętu. Następnie otwórz proste zamówienie - przycisk "zamów"



02

NAPRAWIAMY


Część w naprawie

Po otrzymaniu przesyłki działamy według ustaleń telefonicznych. Przebieg naprawy sprawdzisz w zakładce kontakt - przycisk "sprawdź status naprawy". Otrzymasz sms potwierdzający, że już zajmujemy się Twoją sprawą.



03

SPRAWNE AUTO


Wysyłka zwrotna / Odbiór części

Odbierasz sprawną część i znów cieszysz się sprawnym autem. Za naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze części. W przesyłce znajdują się gwarancja i faktura lub paragon. O wysyłce przedzimy Cię smsem z nr listu przewozowego kuriera DPD.

Opinie Naszych Klientów

Opinie naszych klientów w Elektro-BIP


 
ul. Pucka 41
84-240 Reda
 
+48 504 102 103

Zamów rozmowę

Back To Top

Ta strona wykorzystuje ciasteczka aby świadczyć jak najlepsze usługi dopasowane pod klienta. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę. Więcej informacji znajduje się na podstronie "Polityka prywatności".