Błędy sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 w Mercedesach A i B-klasy. (W169 i W245)
Błędy sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 związane są z czujnikami prędkośc
Błędy sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 związane są z czujnikami prędkośc
Firma ElektroBip jest prekursorem wysyłkowej naprawy elektroniki samochodowej. Od wielu lat zajmujemy się właśnie taką formą usług.
Wiele osób zastanawia się, czy numery sterownika są ważne i czy muszą się zgadzać. Sporo klientów pyta się nas, czy można zastosować sterownik o tym samym numerze, różniący się tylko ostatnią cyfrą.
Automatyczna skrzynia biegów CVT 722.8 zwana Autotronic montowana była w Mercedesach A-klasy od 2004 do 2012 roku a w B-klasie od roku 2005 do 2012.
Skrzynie bezstopniowe (Wariatory) – bazują na różnych rozwiązaniach technicznych, ale główną różnicą w stosunku do skrzyń stopniowych jest brak ustawialnych przełożeń (typowa skrzynia automatyczna dysponuje konkretną ilością przełożeń). W tym typie skrzyni zachodzi ciągła zmiana przełożenia metodami hydraulicznymi lub przekładniami o zmiennym przełożeniu (np.
Skrzynie bezstopniowe (Wariatory) – bazują na różnych rozwiązaniach technicznych, ale główną różnicą w stosunku do skrzyń stopniowych jest brak ustawialnych przełożeń (typowa skrzynia automatyczna dysponuje konkretną ilością przełożeń). W tym typie skrzyni zachodzi ciągła zmiana przełożenia metodami hydraulicznymi lub przekładniami o zmiennym przełożeniu (np.
Sterownik automatycznej skrzyni biegów 9G-Tronic (725.0) montowane w samochodach marki Mercedes-Benz jest dziewięciostopniową skrzynią z przełożeniami planetarnymi drugiej generacji (NAG3).
Sterownik automatycznej skrzyni biegów 7G-Tronic (722.9) montowane w samochodach marki Mercedes-Benz jest siedmiostopniową skrzynią z przełożeniami planetarnymi drugiej generacji (NAG2).